[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 09:56

Idd aantrekkelijk, maar er zitten ook nogal wat haken en ogen aan.. Zomaar verbouwen is er niet bij :n

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 09:57

MISTRAL94 schreef:
calice schreef:
zo denken wij er nu ook een beetje over := .

we geven het morgen nog 1 kans, zijn nu namelijk al 2 weken aan het onderhandelen en zitten nog heel ver uit elkaar.
mochten we morgen positief nieuws horen dan is het mooi, en anders hebben hun pech en kijken we lekker verder :j .

Je kunt natuurlijk de druk ook wat gaan opvoeren. In deze tijd mag een verkoper blij zijn met een potentiele koper. Dat kun je ze rustig vertellen en ook rustig zeggen dat als zij niet serieus in onderhandeling gaan je je terug trekt en op zoek gaat naar een andere woning.

dat hebben we gisteravond dus ook gedaan :j , heb aangegeven dat we echt nog wel iets omhoog wilde met de prijs maar dat we geen zin hebben in weken lang onderhandelen dus dat het dan maar ophoud, makelaar heeft dit aan de mensen kenbaar gemaakt en nu willen ze het ineens wel sirieus overwegen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 09:57

_Pilipa_ schreef:
Nou dat zou ik ook een beetje hebben, daag graag of niet!
Heb bij dit huis echt goed gevoel en helemaal in love maar als het niet haalbaar is jammer... heb even linkje geplaatst
http://www.deltamakelaardij.nl/delta/object/731

Leuk huisje, alleen zo jammer dat er weinig grond bij zit.
Hoe groot is het woonoppervlak eigenlijk dat kom ik niet tegen?

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 09:58

Oh god, fiscaal aftrekbaar hahah Ik weer vraagtekens boven mijn hoofd hahaha

De reden dat ik het hui soz leuk vind is omwille van zijn leuke details, verbouwen wil ik niet, vind het zo het mooist

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:00

Zelfs een raam/kozijn vervangen moet je al toestemming hebben. Ik wil je nergens vanaf hebben hoor! Maar weet wat je doet met een monumentenpand. Oude details ed kom je ook wel tegen in andere woningen of kun je zelfs maken in een andere woning.

Edit: Laat je goed voorlichten over monumentenpanden voor je een keus maakt, zorg dat je achteraf geen spijt krijgt van je beslissing. Dat zou toch vreselijk zonde zijn.
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 18-08-10 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Is idd een erg leuk huisje Pilipa :j

_Pilipa_

Nee veel grond zit er niet bij, maar dat is nu voor mij niet zo van belang, heb prachtig bos erachter en strand dichtbij , ik heb niks te klagen... ;) Nee zonder gekkigheid, dit is echt soort van men droom huisje voor nu en Zeeland is in je eentje kopen bijn aniet haalbaar, maar dit zou kunnen. Dan maar even geen grote tuin.

MISTRAL94

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:06

Tuin moet je idd ook weer onderhouden, dat wat ik gezien heb moet nog opnieuw uitgemeten worden maar zit op 700 vierkante meter. Leuk maar ook veel onderhoud!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:08

MISTRAL94 schreef:
Zelfs een raam/kozijn vervangen moet je al toestemming hebben. Ik wil je nergens vanaf hebben hoor! Maar weet wat je doet met een monumentenpand. Oude details ed kom je ook wel tegen in andere woningen of kun je zelfs maken in een andere woning.

Edit: Laat je goed voorlichten over monumentenpanden voor je een keus maakt, zorg dat je achteraf geen spijt krijgt van je beslissing. Dat zou toch vreselijk zonde zijn.

Vind alleen maar super dat je meedenkt, maar ik ben aardig geinformeerd, over wat mag , moet en kan, en denk dat het wel goed komt.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:09

Nou ik woon nu samen met een vriendin , wij hebben een mega tuin, ik kan niet tuinieren, trek de rozne eruit en laat de brand netels staan zeg maar hahha.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:10

700 vierkante meter, heb je een zit maaier? :P

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:14

_Pilipa_ schreef:
700 vierkante meter, heb je een zit maaier? :P

Sterker nog ik heb helemaal geen grasmaaier :D Maar valt nog mee hoor je kunt er geen paard op laten lopen iig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:16

Mijn ouders hebben ook zo'n megatuin :+ Grasmaaien doe je een uur over.. Gelukkig houdt mijn moeder van 'een natuurlijke tuin' Dus onkruid mag gewoon groeien :+

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:17

Hahahaha ja daar wordt je niet vrolijk van. Ach dit huis heeft wel gras maar ook bestrating ed. Bovendien is ook de voorkant van de woning, de oprit, garage ed meegenomen in het perceelgrote. Dus veel valt al af qua onderhoud. Maar nog steeds wel een mooi stukje gras wat lekker is voor kind en honden!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:18

het klnikt heel groot 700

vind leuk hoor een tuin, maar hoeft geen mega grote te zijn , ik kan bij het huisje lekker zitten en boekje lezen en de katten kunnen achter ook hun gang gaan ;)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:23

Nou ja dat is ook zo, veel grond moet je ook onderhouden. Maar ik vind het wel lekker dat daar een stuk gras achter zit. Maar goed eerst moet er duidelijkheid komen wat betreft de woning :D Dus ik hoop dat dat vanmiddag zal zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:36

Als mijn vriend en ik ooit samen gaan kopen wordt het wel iets groots hoor.. Mijn vriend wil sowieso schuur erbij voor zijn auto's.. Paard zou die dan ook wel aan huis willen, maar weet niet of ik dat wel wil :+ Ik weet wat dat inhoudt en je hebt er wel eenbak vol werk aan.. Mest afvoeren, hooi en stro halen, land onderhouden en je kan nooit spontaan een dag of weekend weg :n Ik denk dat ik dan liever voor de grote tuin ga, maar dan wel onderhoudsvriendelijk ;) Veranda en een groot zitgedeelte ofzo :P

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:39

Ik ben helemaal ziek, van het feit dat er nog helemaal niemand bij ons huis is wezen kijken...... Gaat het nou echt zo slecht met de woningmarkt..... Ik heb dacht ik toch ook niet een onverkoopbaar huis

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:40

Hoe lang staat je huis nu te koop dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:40

Ik heb vanaf december welgeteld 1 kijker gehad.. Het gaat idd echt slecht..

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:42

Ik vanaf Januari 1 kijker en dat was op een open dag. Nu is er 9 oktober weer een landelijke opendag. Maar of ik er aan mee ga doen???
Kost weer 135,= En dat is dan mijn derde open dag. Terwijl er dan waarschijnlijk geen kip komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:44

Open dag heb ik toen ook gehad, niemand geweest.. Ik doe niet meer mee iig :n

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:44

als ik jullie verhalen zo lees snap ik nog minder waarom de verkopende partij bij ons zo moeilijk doet :\ .

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:46

Ik denk ik ook niet, Je zit de hele dag thuis wortels te schieten.
Want je wilt ook niet dat je hut weer vies en rommelig is. Vertel dat je kind van 5 eens. Ik heb nu sinds een paar dagen een bord aan het huis. maar volgens mij kijkt iedereen toch gewoon op internet....

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:47

Mistral ik doe duimen!!! :d maar indd paard ana huis is veel werk!

Relaxed dat schiet niet op zeg, zo lang te koop en geen mens die komt kijken... vervelend!

Owens voor jou ook al een tjd dan, zeker als je er van af wilt en het dan zo lang duurt , de markt zal wel ooit weer aantrekken alleen de vraag wanneer