E-reader ervaring gezocht..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 19:37

SanderD schreef:
[mod]Ik wil nogmaals nadrukkelijk aandacht vragen voor de moderatoropmerking die ik op de vorige pagina heb geplaatst, zie beneden. Daarbij wil ik opmerken dat dit verzoek tot het in acht nemen van de Bokt-regels niet vrijblijvend was: na deze tweede waarschuwing zal dit topic op slot gaan en mogen gebruikers verdere sancties verwachten indien de regels niet gerespecteerd worden. Ik ga er van uit dat dit niet nodig zal zijn en dat iedereen zich vanaf nu aan de downloadregels zal houden.

SanderD schreef:
[mod]Ik wil iedereen erop wijzen dat ook in dit topic het downloadbeleid in acht genomen mag worden. Dit betekent dat er op geen enkele wijze tips uitgewisseld mogen worden om te komen aan producten zonder daarvoor te betalen, terwijl dat normaliter wel zou moeten. Ik wil jullie dan ook verzoeken om daar vanaf deze post rekening mee te houden en geen reacties te plaatsen die in strijd zijn met de downloadregels. Bij voorbaat dank

@ Sander: misschien een rare opmerking van mijn kant.. maar ik heb bovenstaande terug gelezen (tot aan je eerste post bovenaan). Daar hebben we het toch helemaal niet over illegaal downloaden ed?? Alleen over boeken op kaartjes zetten. Dat kan ook als je de boeken online koopt via bol.com (om maar een winkel te noemen). Wat ook heel veel gebeurd overigens!! Je hebt dan de mogelijkheid om het boek 5 keer te dowloaden. Daar is toch niets illegaals aan? (of zijn alle rare opmerkingen en verboden opmerkingen verwijderd?)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:39

This_is_me schreef:
precies... die 30 euro kan weer aan wat anders uitgegeven worden... Wanneer komt ie binnen?

Ik hoop morgen (stond op de site voor 21.30 besteld morgen in huis maar dat geloof ik meestal niet zo), maar heb iig al betaald dus prijs verhogen kan niet meer hahaha

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:42

Zit net lekker in de folder te kijken naar leuke boeken. Leighton Gage en Jo Nesbo, waar zijn die mee te vergelijken?
Ik ben op het moment met Adler Olsen aan het lezen en ook fan van Tess Gerritsten. Zijn deze ook iets dergelijks???

This_is_me

Re: E-reader ervaring gezocht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 21:12

Ik ben zelf helemaal fan van Tess Gerritsen..... Ze schrijft zo goed, en sleept je mee in het verhaal!! Maar heb geen idee of het net zo iets is als de twee die jij noemt.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:23

Hoe vond je de laatste? Niets echt verklappen hoor!!! Ik heb hem ook op mijn tablet gezet voor 's avonds, lekker warm onder het dekbed. Ik lees toch niet zo lang dus heb dan geen last van het beeld. Ik zet trouwens op van alles mijn boeken, ook op de mobiel. :D

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 22:34

Welke was de laatste ook alweer? Ik heb er nl een aantal overgenomen van mijn buuf, maar dat waren pockets.... haha ook op je telefoon?? Nee daar lees ik niet op. Alleen mijn mail :')

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:29

Ja, welke is de laatste inmiddels? De laatste die ik heb gelezen is Ice Cold, en ik ben wel weer toe aan en nieuwe... O:) Wat is trouwens jullie favoriete Tess Gerritsen boek? Ik vind The Bone Garden echt geweldig <3 .

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:48

ik heb al redelijk wat tess geritssen boeken gelezen, maar niet allemaal.
Ik weet alleen de engelse namen niet want lees ze gewoon in het Nederlands :Y)

Ik lees zowel e-boeken op mijn Ipad als op m'n Iphone (in de trein) werkt beide super!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:15

The Bone Garden = Koud Hart. En ik ben een beetje jaloers Evony, ik wil ook een ipad... -O- (of een samsung galaxy tab, of een....nou ja, iets soortgelijks dus, lijkt me iodeaal om mee te nemen op vakantie).

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:06

Volgens mij heet het nieuwste boek in het Nederlands "het stille meisje" (heb t even opgezocht :) ) Heb de rest allemaal gelezen dus die laatste moet ik ook maar even hebben :D Zij is inderdaad heeeel goed!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 10:20

vikki schreef:
The Bone Garden = Koud Hart. En ik ben een beetje jaloers Evony, ik wil ook een ipad... -O- (of een samsung galaxy tab, of een....nou ja, iets soortgelijks dus, lijkt me iodeaal om mee te nemen op vakantie).

Moest even zoeken.. het is een heel ander boek dan de Rizolli & Isles serie.. maar wel erg goed geschreven!
Het boek: alarmfase rood is ook steen goed!! (al wel iets ouder)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:23

Koud hart heb ik idd net uit... las heerlijk weg :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:50

koud hart heb ik ook gelezen, goed boek! Stille meisje ken ik nog niet, maar eens even achterna gaan.

Vikki: wij hebben de ipad 1 32 gb + wifi en 3g gekocht toen de ipad 2 uit was, toen was hij nog maar 350 euro :D

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:20

-:(-
Ik heb een ebook gekocht bij bol.com. Bestand (epub) staat op mijn laptop. Ik krijg het alleen nergens geopend. Bij Calibre niet door drm, bij adobe digital editions krijg ik 1 of andere foutmelding en bij Reader for PC kan het niet door een machtiging ofzo. Zo frustrerend dit. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:57

Digitale boeken kopen bij bol vind ik echt een drama, ik heb het 1 of 2 keer gedaan (en ik doe het nooit meer, ik houd het wel bij smashwords oid), maar wat een ellende om het op mijn reader te krijgen... Mijn laptop is helaas uit logeren bij Toshiba, anders zou ik even kijken hoe ik het ook al weer moest doen. Ik weet wel dat ik het echt alleen via Sony reader library kon doen (maar jij hebt wellicht geen sony), heel irritant want dat vind ik echt een k*t programma...

Sonjabos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 06:56

Zou ik ook toegevoegd mogen worden aan de bokt dropbox?? Ben erg enthousiast over het lezen met een e-reader!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 07:13

Evony schreef:
ik heb al redelijk wat tess geritssen boeken gelezen, maar niet allemaal.
Ik weet alleen de engelse namen niet want lees ze gewoon in het Nederlands :Y)

Ik lees zowel e-boeken op mijn Ipad als op m'n Iphone (in de trein) werkt beide super!

ik heb ze allemaal maar niet op me e-reader :o
ben ook een groot fan.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 09:12

Flosje446 schreef:
-:(-
Ik heb een ebook gekocht bij bol.com. Bestand (epub) staat op mijn laptop. Ik krijg het alleen nergens geopend. Bij Calibre niet door drm, bij adobe digital editions krijg ik 1 of andere foutmelding en bij Reader for PC kan het niet door een machtiging ofzo. Zo frustrerend dit. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

?? euh das raar....
Je zou hem in principe gewoon direct naar je reader moeten kunnen transporteren...
Kan de helpdesk van Bol je er niet verder bij helpen?

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:52

Ik heb een Sony ereader. Eerder is het nooit een probleem geweest. Dus snap niet waarom nu wel.
Dan maar even naar Bol bellen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:40

Flosje, heb je sony reader library op je computer staan? En zo ja, staat hij daar niet onder purchased? Zo was het de laatste keer bij mij, terwijl het eerder zo was dat ik hem via mijn computer zelf in mijn library kon zetten... Het was me uit je post niet helemaal duidelijk of je dit al geprobeerd had...

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:50

Ik heb Sony reader library op mijn laptop gezet. Als ik het boek dan wil openen geeft die aan dat de pagina niet kan worden geopend, omdat deze beschadigd is.
Bol gebeld, krijg via de email binnen een paar dagen een oplossing.

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:40

kan iemand me nog uitleggen hoe je van calibre naar een stick of zo copiereed?
ik lijk mijn externe schijf niet te kunnen vinden als ik in calibre zit?

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:59

Selecteer de boeken die je wilt opslaan.
Klik op de knop "op schijf opslaan".
Klik in het schema in de pop-up je stick aan, en dan worden ze gekopieerd.

Naast de knop "op schijf opslaan" staat ook een pijltje. Als je dat aanklikt kan je zelfs kiezen om alleen bepaalde bestanden op te slaan.
Succes ermee

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 02:20

Ik heb zojuist de nieuwe sony wifi reader gekocht, voor 150 dollar. ik kijk als ik thuis ben wel of ik die andere nog aan de praat krijg maar heb nu in ieder geval een nieuwe, ben er blij mee!

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 17:01

thanks ga het proberen....