SanderD schreef:[mod]Ik wil nogmaals nadrukkelijk aandacht vragen voor de moderatoropmerking die ik op de vorige pagina heb geplaatst, zie beneden. Daarbij wil ik opmerken dat dit verzoek tot het in acht nemen van de Bokt-regels niet vrijblijvend was: na deze tweede waarschuwing zal dit topic op slot gaan en mogen gebruikers verdere sancties verwachten indien de regels niet gerespecteerd worden. Ik ga er van uit dat dit niet nodig zal zijn en dat iedereen zich vanaf nu aan de downloadregels zal houden.SanderD schreef:[mod]Ik wil iedereen erop wijzen dat ook in dit topic het downloadbeleid in acht genomen mag worden. Dit betekent dat er op geen enkele wijze tips uitgewisseld mogen worden om te komen aan producten zonder daarvoor te betalen, terwijl dat normaliter wel zou moeten. Ik wil jullie dan ook verzoeken om daar vanaf deze post rekening mee te houden en geen reacties te plaatsen die in strijd zijn met de downloadregels. Bij voorbaat dank
@ Sander: misschien een rare opmerking van mijn kant.. maar ik heb bovenstaande terug gelezen (tot aan je eerste post bovenaan). Daar hebben we het toch helemaal niet over illegaal downloaden ed?? Alleen over boeken op kaartjes zetten. Dat kan ook als je de boeken online koopt via bol.com (om maar een winkel te noemen). Wat ook heel veel gebeurd overigens!! Je hebt dan de mogelijkheid om het boek 5 keer te dowloaden. Daar is toch niets illegaals aan? (of zijn alle rare opmerkingen en verboden opmerkingen verwijderd?)