dat is wel vreemd. Staat hij nu ook niet meer in de lijst dan? Anders probeer je 2011 even opnieuw te installern en verwijder je 'm vervolgens wel op de goede manier
Ja heb ik dus ook al geprobeerd ondertussen. helpt niet. ik heb mijn pc nu terug gezet naar gister en heb hem nu echt goed eraf gegooid.. ben benieuwd of ik nu nieuwe kan instaleren. wat is een goede om nu erop te zetten? 9.0?
ligt eraan of je je msnplaatjes rechts of links wilt Ik heb zelf 9,0 en die werkt prima hier , maar als je de plaatjes liever rechts wilt zou ik er 8,5 op zetten
Al 2 maanden lang loopt mijn hotmail vast. Er zijn ook dagen bij dat ik er wel in kan komen (postvak in) maar ook dagen dat je je aanmeld en ik niet verder kom, niet postvak in of wat dan ook. Dit is erg irritant want ik kan nergens bij zo. Iemand enig idee wat dit is en hoe te verhelpen?
hallo allemaal wie kan mij helpen mijn email is geblokkeerd en heb nou vanalles geprobeerd maar niks lukt.Heb al een formulier ingevult om te laten zien dat die mail van mij was maar ze geloven me niet.Lekker dan alle belangrijke zaken worden via deze mail gestuurd.Heeft ieman dit ook gehad en hoe heb jij het opgelost??
@ Destination en Carien: vreemd dat het niet lukt.. misschien contact opnemen met windows live zelf? Die kunnen daar vast mee helpen
@ fjordjes: welke browser gebruik je? Soms helpt ook om naar mail.live.com te gaan ipv naar hotmail.com. Beetje vreemd maar soms gaat dat wat vlotter
@ Flo: kan het misschien zijn dat je zo'n instelling heb ingeschakeld dat als je in een ander scherm bezig bent, hij je op afwezig zet? Ik zou het anders ook niet echt kunnen verklaren, of je moet via hotmail op afwezig aangemeld zijn (of ebuddy op mobiel oid) dat hij het daarom terugzet
@ Sabje: Ook even contact opnemen met windows live zelf, denk dat dat vanaf hier niet op te lossen is. Vraag is hoe het geblokkeerd kan zijn, misschien verstuurde je veel spam vanaf jouw adres (hoef je niet eens persé zelf te doen), of heb je een x aantal keer het verkeerde wachtwoord ingevuld?
Het is ondertussen gelukt Ik moest eerst 9.0 downloaden (die eerst ook niet wilde) en toen moest ik die eerst updaten naar de nieuwste versie, omdat hij het anders nog niet deed.
ik heb mijn msn gelukkig terug moet iets invullen en daaruit bleek dat de email van mij was toch bedankt
ThinkAgain
Geplaatst: 13-05-11 19:13
fjordjes schreef:
@ peacehorses, ik gebruik IE en dan de allernieuwste versie. In oudere versies deed ie het ook.
in principe zou dat moeten werken ja.. maar je kunt altijd proberen of hij het op google chrome of firefox wel / beter doet. Want IE is wel een langzame browser.. en niet echt aan te bevelen. Maar kan me wel voorstellen dat je liever maar met 1 browser werkt
2 dagen geleden heb ik op mijn moeders computer "vriendschapsverzoeken" geaccepteerd.. Vanaf toen zijn ineens ruim 300 contactpersonen geblokkeerd.. HOE kan dit en waarom krijg ik ze niet geunblocked?