Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzy_Bennie

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:17

haha ik heb er sinds donderdag een ipod touch

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:45

Ik sinds gister. Snap dus helemaal niks van Itunes. Er staat nergens normaal uitgelegt hoe je je eigen muziek erop moet zetten. En net iets gefrutselt stonden er 188 bestanden ofzo terwijl ik er zeker 250 heb. En nu ineens is hij wel met 256 bestanden bezig. AAAAAAAARGH.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:52

Er zijn zoveel mensen die hier komen vragen hoe je muziek op je iPod krijgt, maar is het dan echt zo moeilijk om eens gewoon te Googlen? Op de Applesite staat het allemaal haarfijn uitgelegd: http://www.apple.com/nl/itunes/how-to/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:59

Sowieso, hoe moeilijk kan het zijn. :o iTunes is zo makkelijk. :j

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 13:44

Banjer, ben je er al uit?

Ik heb de Nano 5e generatie (nieuwste) en belangrijkste verschil is dat er radio en een cameraatje op zit. Cover flow vind ik ook handig & leuk om te gebruiken.. Verder is er niet veel verschil. Ben er super gek mee. :)

paint_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 23:19

hallo!
ik heb net een paar dagen een ipod touch 32 g maar kom er gewoon niet uit hoe ik nu op internet kom! heb het geprobeert uit te zoeken met google enz, maar snap er echt niks van :(
kan iemand mij uitleggen hoe ik verbinding kan maken met men rooter van thuis op een manier die zelfs dummies kunnen begrijpen? :o en als je eenmaal verbinding hebt met het thuis netwerk heeft dat dan een bereik of is dat onbeperkt?
hopelijk kan iemand mij helpen! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 23:59

AAargh, ik word helemaal panisch want ben mn ipod kwijt. :(

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 09:21

Ai, dat is zacht gezegt k......lote :(:)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 13:01

paint_angel schreef:
hallo!
ik heb net een paar dagen een ipod touch 32 g maar kom er gewoon niet uit hoe ik nu op internet kom! heb het geprobeert uit te zoeken met google enz, maar snap er echt niks van :(
kan iemand mij uitleggen hoe ik verbinding kan maken met men rooter van thuis op een manier die zelfs dummies kunnen begrijpen? :o en als je eenmaal verbinding hebt met het thuis netwerk heeft dat dan een bereik of is dat onbeperkt?
hopelijk kan iemand mij helpen! :D

Heb je draadloos internet? :')

Zonee, dan kan je niet met je touch internetten. :=

Zoja, dan ga je naar instellingen, wifi.
Komt er in beeld 'Kies een netwerk...."
Staat je netwerk daar tussen, klik je erop.
Heb je beveiligd internet? Dus met wachtwoord? Dan vraagt ie om wachtwoord.
Mocht dat niet lukken, moet je even een gil geven. _O-

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:29

Ik heb mijn ipod helemaal vol gestouwd met muziek. Nu staat er Audio: 6,80 GB Overige: 487,5 MB en Vrij: 149,2 MB.
Wat wordt er verstaan onder overige? Ik heb bij sommige liedjes een plaatje staan, maar dat neemt toch niet zo veel in beslag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:45

Ik zit al een paar dagen te klooien met mijn nieuwe iPod Touch :o Als ik muziek wil luisteren zet ik altijd de shuffle aan, maar als ik mijn iPod uit doe en na een tijdje weer aan zet moet ik de shuffle weer helemaal opnieuw opstarten en bij nummer 1 beginnen. Hebben jullie enig idee hoe ik mijn iPod kan laten staan op het nummer waarbij ik hem uit heb gezet? Ik heb hiervoor 2 andere iPods gehad en deze begonnen gewoon waar ik gebleven was zodra ik deze weer aan deed...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:48

Daar zat ik in het begin ook mee te klooien maar dat is bij de Touch niet mogelijk ;( Ik speel altijd alle nummers op alfabetische volgorde af en als ik em heb uitgezet begint ie wer opnieuw en weet ik meestal niet meer bij welk nummer ik was gebleven :\
Heeeeeeeel af en toe dan staat ie opeens verder in de rij (maar nog steeds niet het laatste nummer) en ik weet ook niet hoe je em daar krijgt. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:53

SpikkelFire schreef:
Daar zat ik in het begin ook mee te klooien maar dat is bij de Touch niet mogelijk ;( Ik speel altijd alle nummers op alfabetische volgorde af en als ik em heb uitgezet begint ie wer opnieuw en weet ik meestal niet meer bij welk nummer ik was gebleven :\
Heeeeeeeel af en toe dan staat ie opeens verder in de rij (maar nog steeds niet het laatste nummer) en ik weet ook niet hoe je em daar krijgt. >;)

Serieus?! :oo Damn daar baal ik toch wel echt heel erg van. Ik heb nu zo'n 550 nummers erop staan dus nooit de tijd om die allemaal achter elkaar te kunnen beluisteren. Weet niet wat de gedachte van Apple was om het bij de touch anders te doen dan bij de andere iPods, maar handig is het naar mijn mening zeker niet ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:59

SpikkelFire schreef:

Ik weet hoe het moet! *\o/* Op een forum speciaal voor iPod gebruikers heb ik het even nagevraagd. Je kan je muziek starten en als je je iPod uit moet zetten zet je eerst je muziek op pauze en vervolgens druk je kort op het knopje bovenop je iPod. Dan gaat het scherm op zwart en gaat je iPod in een soort van slaap-functie. Als je vervolgens weer op het knopje drukt kan je het scherm ontgrendelen en kan je je muziek afspelen daar waar je gebleven bent. Als je je iPod namelijk helemaal uit zet dmv die slide functie dan sluit hij alles af, waaronder z'n geheugen en daarom moet je de playlist dus weer opnieuw beginnen!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:03

Ja maar dan is ie niet uit? Dan staat ie gewoon op hold.. Dat doe ik ook al altijd tijdens het luisteren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:24

Nee, hij staat dan in een standby functie waardoor hij ook geen stroom verbruikt ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:26

Yinka schreef:
Ik heb mijn ipod helemaal vol gestouwd met muziek. Nu staat er Audio: 6,80 GB Overige: 487,5 MB en Vrij: 149,2 MB.
Wat wordt er verstaan onder overige? Ik heb bij sommige liedjes een plaatje staan, maar dat neemt toch niet zo veel in beslag?

Overige is de software van je iPod.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:13

MelanieB schreef:
AAargh, ik word helemaal panisch want ben mn ipod kwijt. :(

Oei, heb je hem al weer gevonden?

Als mij dat zou gebeuren, dan zou ik echt helemaal flippen. Ik kan niet zonder muziek O:)

En ik heb nog een vraagje, ik heb destijds foto's gezet op mijn ipod, maar ik wil een paar er afgooien, maar ik krijg het niet voorelkaar? Wie weet hoe het moet? :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:23

Gewoon in de map die je erop hebt gezet de foto's eruit halen en dan opnieuw synchroniseren :) Of heb je er geen map op gezet?

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:37

ik zoek ergens een ongebruikte macbook pro, een oude grijze (vind de nieuwe generatie echt spuuglelijk)
Iemand enig idee waar deze te verkrijgen zijn?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:13

Stef_Winston schreef:
Gewoon in de map die je erop hebt gezet de foto's eruit halen en dan opnieuw synchroniseren :) Of heb je er geen map op gezet?

Dat ik daar zelf niet op ben gekomen, ik ga kijken! :D

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 12:37

Ik heb een oude ipod hier in huis gevonden, maar nou heb ik hem aangesloten op me laptop, maar hoe moet ik liedjes erop zetten? :+ Bij itunes staat er niks iets met ipod of iets.. iemand die me kan helpen??

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:29

Ik heb een ipod touch, maar ik kan er niet mee op Ebuddy?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:32

Marijee schreef:
Stef_Winston schreef:

Dat ik daar zelf niet op ben gekomen, ik ga kijken! :D

Als het niet lukt hoor ik het wel ;)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 15:04

Carlienn_ schreef:
Ik heb een ipod touch, maar ik kan er niet mee op Ebuddy?

Heb je wel wifi bereik? Ik heb vaak dat áls ik eenmaal bereik heb, het bereik niet sterk genoeg is want Ebuddy is een groot programma. Hij moet dus echt goed bereik hebben. ;)