Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paint_angel schreef:hallo!
ik heb net een paar dagen een ipod touch 32 g maar kom er gewoon niet uit hoe ik nu op internet kom! heb het geprobeert uit te zoeken met google enz, maar snap er echt niks van![]()
kan iemand mij uitleggen hoe ik verbinding kan maken met men rooter van thuis op een manier die zelfs dummies kunnen begrijpen?en als je eenmaal verbinding hebt met het thuis netwerk heeft dat dan een bereik of is dat onbeperkt?
hopelijk kan iemand mij helpen!
SpikkelFire schreef:Daar zat ik in het begin ook mee te klooien maar dat is bij de Touch niet mogelijkIk speel altijd alle nummers op alfabetische volgorde af en als ik em heb uitgezet begint ie wer opnieuw en weet ik meestal niet meer bij welk nummer ik was gebleven
Heeeeeeeel af en toe dan staat ie opeens verder in de rij (maar nog steeds niet het laatste nummer) en ik weet ook niet hoe je em daar krijgt.
SpikkelFire schreef:Daar zat ik in het begin ook mee te klooien maar dat is bij de Touch niet mogelijkIk speel altijd alle nummers op alfabetische volgorde af en als ik em heb uitgezet begint ie wer opnieuw en weet ik meestal niet meer bij welk nummer ik was gebleven
Heeeeeeeel af en toe dan staat ie opeens verder in de rij (maar nog steeds niet het laatste nummer) en ik weet ook niet hoe je em daar krijgt.
MelanieB schreef:AAargh, ik word helemaal panisch want ben mn ipod kwijt.