Suzanne F. schreef:Leuk! Ik ben erg benieuwd.
Ik ook haha. Alleen wat gedoe met de inductie met afzuiging. De afzuigkap doet het niet. Lampjes gaan wel aan, maar zuigt niet af. Maandag maar even voor bellen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne_k schreef:Iemand een gouden tip? Boven op de slaapkamer waar de afzuiging van de keuken langs loopt, hangt al weken een enorm vieze stank. Het is een muffe kadaver geur. Het is niet altijd aanwezig , maar zeker als het warm is en het raam staat niet open, is het niet te doen. We hebben de afzuiging van buiten al open gehad, maar hier was niks te zien. Heb al een keer een pannetje met soda laten koken, een pan met azijn en wasverzachter, de roosters zijn al helemaal schoon gemaakt. De afzuiging is net een half jaar oud en werkt goed. Wat kan ik nog proberen? En wat zou de geur kunnen veroorzaken?
PSvanLot schreef:Suzanne_k schreef:Iemand een gouden tip? Boven op de slaapkamer waar de afzuiging van de keuken langs loopt, hangt al weken een enorm vieze stank. Het is een muffe kadaver geur. Het is niet altijd aanwezig , maar zeker als het warm is en het raam staat niet open, is het niet te doen. We hebben de afzuiging van buiten al open gehad, maar hier was niks te zien. Heb al een keer een pannetje met soda laten koken, een pan met azijn en wasverzachter, de roosters zijn al helemaal schoon gemaakt. De afzuiging is net een half jaar oud en werkt goed. Wat kan ik nog proberen? En wat zou de geur kunnen veroorzaken?
Kan er van boven een vogel oid in gevlogen zijn?
Suzanne F. schreef:Ik zag dat ik mijn vriezer weer moest ontdooien. De lades gaan bijna niet meer open of dicht door al het ijs.Zo’n rotwerk altijd.
Kijk morgen wel of ik er moed voor heb.
Suzanne F. schreef:Ik heb het ook vandaag met de föhn gedaan. Mesje erbij om het ijs eraf te steken. Wel takkewerk maar had een emmer vol ijs. Was dus echt nodig.
Luxorvalkje schreef:Iemand hier dé tip voor kunststof kozijnen?
Ik heb het topic doorgespit, maar ik kan er niks over vinden.
Begin deze maand ben ik verhuisd. appartement is uit de jaren '80 met dito kozijnen van kunsstof.
Ze zagen er vies uit, maar eerst wilde ik schilderen.
Geen idee wat die mensen gedaan hebben, maar mijn eerste rondje met een simpel sponsje en wat st. marc leverde bruin water op.
Voor een goede start wil ik de kozijnen heel goed schoon maken en opfrissen.
Maar ik durf bijvoorbeeld geen dasty te gebruiken omdat ik vang ben voor vlekken in het kunststof.
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Hhilde schreef:Heeft iemand tips voor een vloerkleed reinigen? We hebben een vloerkleed in combinatie met drie honden
En iemand ervaring met een matras schoon maken met baking soda? Zowel geur als vlekken?
Luxorvalkje schreef:Iemand hier dé tip voor kunststof kozijnen?
Ik heb het topic doorgespit, maar ik kan er niks over vinden.
Begin deze maand ben ik verhuisd. appartement is uit de jaren '80 met dito kozijnen van kunsstof.
Ze zagen er vies uit, maar eerst wilde ik schilderen.
Geen idee wat die mensen gedaan hebben, maar mijn eerste rondje met een simpel sponsje en wat st. marc leverde bruin water op.
Voor een goede start wil ik de kozijnen heel goed schoon maken en opfrissen.
Maar ik durf bijvoorbeeld geen dasty te gebruiken omdat ik vang ben voor vlekken in het kunststof.
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?