Tot nu toe dan. We moeten de boetes nog even afwachten ben ik bang

Blij dat we weer thuis zijn. Was even doorrijden maar we zijn de hele dag voor de buien uit gereden. Nog geen half uur thuis en het onweer begint al hier.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zit er nu aan te denken mijn woonkamer en suite (waarbij ik achter slaap) om te gaan draaien zodat mijn woonkamer aan mijn tuin komt. Dan heb ik uitzicht naar de tuin, waar ook veel meer licht binnen valt.
Heb wel alvast 2 bloembakken van de aldi gescoord die je over de balustrade kan klemmen. Kunnen toch weer wat plantjes in en zo hebben we wel dat tuin-gevoel ook al zitten we op het eerste verdiep zeg maar.
Dat is met 2 GB internet per maand volgens mij. Meer dan zat voor mij, want ik heb een dualsim telefoon en de 2e sim is van mijn werk. Daarop zit 10 GB internet 
Voorheen meerdere telefoons bij KPN en dan kon je internet delen, dat was wel handig.
Bellen doe ik vrijwel nooit dus belminuten en sms maakt me niks uit 
ik betaal 28 euro inclusief toestellening maar mijn baas betaalt mijn daadwerkelijke abonnementskosten (dus - toestellening) totdat mijn abonnement verloopt en ik onder het bedrijfsabonnement kan vallen.
Zat eerst bij Online.nl (DSL internetverbinding). Was 25 euro per maand maar de internetconnectie was zo beroerd (en dat lag écht aan de connectie). Het ging thuiswerken echt in de weg zitten dus ben ik overgegaan naar Ziggo, betaal nu 58 euro per maand voor internet + TV
(waarvan ik TV nog steeds niet heb aangesloten maar dat zat bij het pakket in
). Maar goed ik heb wel constant en super snel internet ..
Heel blij mee!