Die hebben inmiddels beide een extra bodem van stoeptegels

Maar vind wat afwisseling ook wel leuk. En eerlijk is eerlijk, van die plastic bakken blijft toch gewoon minder mooi om naar te kijken... Ik wil op termijn nog houten "kasten" gaan bouwen met een klepdeksel bovenop zodat a) het hooi redelijk droogt blijft en minstens zo belangrijk b) ik het hooi er gewoon in kan kiepen. Maar stukje bij beetje...
(En als simpele versie A goed bevalt wil ik nog eens een versie B maken, met een extra hoge kast met een plank er in die op timer nog een extra lading hooi los laat).
Moet zeggen dat de ongelijke hoogtes inderdaad ook wel wennen en het geeft wel iets speels... Nou ja, voorlopig mat het even zo blijven

Een windscherm met zo'n rij palen heb ik inderdaad ook wel eens gezien! Geloof dat ik dat dan zelf weer eerder zou combineren met een takkenwal/wilgenvlechtscherm. Dan kan je er ook nog weer eens wat kruiden in gooien etc. als extra browse optie.
Komende 48 uur zitten we overigens even in quarantaine in afwachting van een corona test. Kans dat het daadwerkelijk corona is lijkt ons extreem klein, maar toch maar braaf geweest om de hersens even te laten kriebelen