Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Bij ons kwam het huis ook zo ineens op ons pad, alleen gelukkig dus geen kapers voor ons. Nadat we overeen gekomen waren moest ons huis nog te koop gezet worden. Godzijdank wilde de vorige bewoner pas laat overdragen, ivm school van de kinderen (18 september gekocht, 1 juni overdracht). Zo hadden we dus nog tijd om te verkopen (en toen binnen een week ons huis verkocht, zodat we toch nog dakloos waren).
vonneke schreef:Hier gaat het niet zo snel hoor.
Hoop het binnen een half jaar te verkopen.
Net bij de Rabobank geweest. We gaan het waarschijnlijk anders doen...
We gaan nu nog niet uitbouwen en een hele lage hypotheek nemen waarmee we alles kunnen doen behalve de uitbouw. Dan komen we uit op een bijzonder laag maandbedrag.
M_aaike_ schreef:Hier inmiddels bezig met de onderhandelingen.
Gaat nog een hele kluif worden om een nieuwe woning te vinden. Ze lijken wel met de dag duurder te worden en gaan ook nog eens als warme broodjes weg. Gelukkig kan ik tijdelijk bij mijn ouders terecht straks en dan hoop ik snel een nieuwe woning te vinden
Kymalin schreef:[naam] schreef:Hier gaat het niet zo snel hoor.
Hoop het binnen een half jaar te verkopen.
Net bij de Rabobank geweest. We gaan het waarschijnlijk anders doen...
We gaan nu nog niet uitbouwen en een hele lage hypotheek nemen waarmee we alles kunnen doen behalve de uitbouw. Dan komen we uit op een bijzonder laag maandbedrag.
En dan sparen voor de uitbouw?
Fee_ schreef:Dames, mag ik zo brutaal zijn om er even tussen te komen en jullie op dit topic te wijzen: [HK] Voor alle vragen over het verbouwen, klussen en restylen
Misschien is het wel fijn voor iedereen dat dit topic er blijft voor degene die vragen/antwoorden hebben wat met huizen kopen/verkopen etc. te maken heeft.
Kymalin schreef:M_aaike_ schreef:Hier inmiddels bezig met de onderhandelingen.
Gaat nog een hele kluif worden om een nieuwe woning te vinden. Ze lijken wel met de dag duurder te worden en gaan ook nog eens als warme broodjes weg. Gelukkig kan ik tijdelijk bij mijn ouders terecht straks en dan hoop ik snel een nieuwe woning te vinden
Welke regio zit jij?