Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ash_ schreef:http://www.action.nl/products/view/id/1 ... telistid/1
Deze gespot. Leuk voor mijn nagellak. Alleen even goed naar de groote kijken of ze wel passen haha
marlonFloris schreef:hoi mensies.
ik ben vanmiddag lekker wezen knutselen met spullen van de action. (behalve de blauwe ballen die zijn van de zeeman)
hier bij mijn kerstballen krans:
[ Afbeelding ]
Ash_ schreef:Zijn letterbakken duur? (domme vraag het is de action)
joyce83 schreef:marlonFloris schreef:hoi mensies.
ik ben vanmiddag lekker wezen knutselen met spullen van de action. (behalve de blauwe ballen die zijn van de zeeman)
hier bij mijn kerstballen krans:
[ Afbeelding ]
Weet je nog hoe groot de grootste maat bal is wat je hebt gebruikt?
Kristie schreef:Ash_ schreef:Zijn letterbakken duur? (domme vraag het is de action)
Ik was net bij de Action en dacht aan je dus heb even voor je gekeken! Zag ze voor E2,79 en een grotere (met knijpertjes) en die was geloof ik E7,95
Heb douchegel, kaarsen, waxinelichthouders en mini knijpertjes gekocht. Onderweg terug dacht ik nog 'wat ruik ik voor kokosnoot meur' was mijn douchegel 'ontploft'![]()
FuGeLiCu schreef:Ik wil idd ook nog graag zo'nhuisje met pindakaaspot! Hier hadden ze alleen nog de grijze huisjes liggen en die wil ik nu net niet...
tinkersjakie schreef:Saaams schreef:Laatst spullen gehaald voor 3D kaarten. Ze hadden alleen geen knipvellen voor kerst. Heeft iemand ze toevallig al wel gezien?
Jawel zijn er wel maar die liggen bij ons bij de kerstknutselspullen en niet bij de normale kaartjes maken
Quellian schreef:Wat leuk! Ik wil binnenkort ook een pindakrans gaan maken voor de vogelsMarlon, hoe heb jij het vastgemaakt?
Ik heb net wat schoencadeautjes gescoord voor de kleine man, dan is Action toch wel erg leuk en handig!
marlonFloris schreef:ik heb hem gewoon vast gelijmd met het lijmpistool van de action.
zo is de mijne geworden
[ Afbeelding ]
Quellian schreef:marlonFloris schreef:ik heb hem gewoon vast gelijmd met het lijmpistool van de action.
zo is de mijne geworden
[ Afbeelding ]
Wat leuk! Zoiets had ik idd ook in gedachte en dan nog wat vetbolletjes eraan.