Die kussentjes!!!! Weerhoudt je vooral niet om nog meer foto's te plaatsen?!? Ik ben ook gék op natuurdingetjes!
050206051012
Geplaatst: 13-04-13 01:06
De kussentjes zijn niet mijn ding Maar uiteraard erg gaaf als je ervan houdt!
Ash, wat spannend zeg!! Ik hoop voor jullie! Over hypotheken zeg ik niets, want daarin ben ik 1 brok negativiteit en pessimisme.
Hier gisteren bezig geweest met een foto transfer op hout voor mijn zus, van haar zoon. Ik ben er zelf niet heel tevreden over, duidelijk de verkeerde lijm gebruikt. Een foto gaat niet lukken, want thuis kan ik alleen nog mobiel internetten *leuk hè, kinderen*
Maar ik heb ze ooit voor het eerst gevonden via een webshop. Ik heb nu geen pc bij de hand, dus kan het er even niet bijzoeken.... Heb je al gegoogled op kussentje hert?
Ik vond hem vooral heel duur.... En voor mensen met enorme huizen. Maar ze hadden mijn lievelingskussentjes dus ik vond het al snel goed. Als je uit de buurt kom, Markt 27 in Wageningen is een hele leuke winkel. Het is even zoeken, ze hebben 2 verschillende boven verdiepingen maar heel veel en voor een goede prijs. En ook veel verschillende stijlen.
Ik heb ooit een merknaam in een van deze topics gepost met heel veel kussentjes in die stijl. Ik zit nog steeds niet achter de pc, maar ik denk dat je met lievelings merk als zoekterm in mijn berichten een heel eind moet komen.
Hallo dames, even een vraag hier. Ik moet een nieuwe vloer aangezien het zeil dat er lag, voor geen meter meer bruikbaar was. (Hobbels, bobbels en gaten, smerig.) Nu is dit de ondervloer: Houten planken. Daaronder ligt gewoon zand en that's it. Het is een huis van 1890 dus dat verklaart het slecht geïsoleerde.
Nu vroeg ik me af, kan ik deze"houten vloer" schuren en verven en gewoon als vloer gebruiken? Of gaat dat niet en moet ik alsnog laminaat leggen?
Het kan wel, maar het is nu voor geen meter geisoleerd. Ik zou zelf een ondervloer leggen en daar overheen laminaat o.i.d. zit er nog wel lucht tussen het zand en het hout of ligt het strak op elkaar?