Zo, ik heb net spontaan even twee paar handschoenen gehaald. Ik was op weg van het werk naar huis en m'n handschoenen waren helemaal nat en koud. Dus toen ik zag dat de handschoenen zo goedkoop waren, heb ik direct ook maar een reserve paar meegenomen En nog een stel breinaalden, pen 12. Heerlijk grove steken maken
moelly
Geplaatst: 15-01-13 18:29
Weet iemand of de Action (of de Xenos) nog losse vogelzaadjes heeft? Dus alleen de zaadjes, zonder vet eromheen. En ik zoek nog een soort van koekschaaltje.. Zal eens een foto opzoeken..
EDIT: Kan helaas geen foto vinden.. Ik kijk morgen wel even of ze nog wat hebben..
Dat hangt denk ik een beetje van de locatie af, of het al is uitverkocht. Maar volgens mij zitten losse vogelzaadjes wel in het assortiment van de Action, als ik me niet vergis.
Mauve7
Geplaatst: 15-01-13 18:38
Ik heb vorig jaar ook een paar handschoenen voor iets van 1,89 gekocht, prima koopje!
Normaal hebben ze een zak vogelzaad van 1 kg voor 99 cent.
Ik was bij de action, voor het serum en even kijken of de bb cream er was, maar ik was het echt helemaal vergeten! Ik had echt steeds zoiets van; ik móest nog iets hebben, maar wat was het ook alweer? Uiteindelijk heb ik nog blush, een kaars en nog wat andere dingen gekocht... Maar ik heb in elk geval een goede reden om weer terug te gaan
boooo
Geplaatst: 15-01-13 20:37
Ik mag morgen weer! Ik ga voor een nieuwe muts (2 soorten gok ik), nieuwe blush en misschien een muursticker!
@boooo Had ik al eerder gezegd in het topic, op de site staat opeens een max bb cream voor maar €1,50 Flutkwaliteit misschien, maar ik wilde het wel proberen... Alleen ben ik het dus glad vergeten Ik heb even linkje gezocht op de site, maar hij staat niet meer bij de nieuwste artikelen. De kokosnoot lipbalm die op de site staat, heb ik ook gekocht, + de nivea lipgloss in het tubetje. Ik zie spongebob sokken op de site!!