Ik ben vandaag op de Woonbeurs in de Amsterdam RAI geweest: Jan des Bouvrie in het echie gezien Verder lekker rondgesnuffeld om inspiratie op te doen en een mooi stapeltje gratis woonbladen gescoord
rommulus
Ik ben zo ontzettend JALOERS Rinske! Wat een ontzettend gave kamer zeg!!!
MM lekker blaadjes gescoord! Nog leuke dingen gezien?
Ik heb weer een idee..... Ik zat van de week te emmeren met mijn so called ''kledingrek'' Dat ding lazert elke keer om, is van Ushibushi-yokoboko merk van de blokker ofzo. Anyway, werkt niet.
Ik dacht als ik nou een kledingkast maak van fruitkistjes Moet nog even een schets maken
Leuk! Ik ga ook nog 3 liggende op elkaar maken op wieletjes, handig klein kastje.
Rinske mooie kamer! EN DAT MEDICIJNKASTJE op jouw site Als je die volgende maand nog hebt dan is ie voor mij.
manfredie
Geplaatst: 27-09-12 13:25
heb de laatste tijd veel mooie dingen voorbij zien komen maar was zelf nog niet in staat om ook zo creatief aan de gang te gaan. zelfs een beetje jaloers geworden op de creativiteit van anderen nu ik 2 dagen per week vrij ben en me wat meer kan richten op mezelf en me kleine ben ik maar eens begonnen, wellis waar klein maar toch.
een speelgoed ledikantje bij de kringloop op de kop getikt en was bekleed met vlekkerige zalmrood/roze bekleding.
het kistje is nu ook nog eens opgeschuurd en vertoont dus een verweerd uiterlijk. ooit diende het voor de stenen verzameling van mijn vriend, maar omdat het een kistje is die hij ooit eens van zijn oma heeft gekregen vond ik dat het een bijzonder plekje verdiende en dat het niet moest worden weggemoffeld om vervolgens te verstoffen. het plekje moet het kistje nog krijgen en er is in elk geval weer een begin gemaakt aan het restylen van meubels e.d.
Manfredie: Vooral het bedje vind ik erg leuk geworden!
Hier bijna klaar met het bed. Ik moet sommige delen nog 1x verven en de knopjes goud spuiten en het bed ligt opschuren op sommige plaatsen. Ik denk echt dat het prachtig word! Vind het nu al mooi en als het nu echt word zoals ik in gedachte heb, past hij prima bij haar kast! Als het lukt heb ik ook al ideeën voor de kaptafel waar ik volgende week aan hoop te kunnen beginnen En ook 2 ledikantjes gekocht Ik kon ze niet laten staan! 1 van de 2 word weer voor de verkoop, maar ik kon niet kiezen Ik vond ze leuker als die Ravi nu heeft Dus die krijgt gewoon een nieuw bed
ben zelf echt aan het experimenteren want ik moet erg wennen aan de dikte van krijtverf. ik heb ook nog een ledikant staan die ik heb staan voor de verkoop maar ben er nog niet aan toe gekomen. misschien krijg ik nu steeds meer zin om dingen te doen
MamaMiesje
Geplaatst: 27-09-12 18:25
Chaos schreef:
Rinske mooie kamer! EN DAT MEDICIJNKASTJE op jouw site Als je die volgende maand nog hebt dan is ie voor mij.
Die staat er al een hele poos op, ik ben er ook verliefd op Met name op de kleur eigenlijk
Hij kost geen vermogen hoor, integendeel. Als ik iemand er blij mee maak worden we het over de prijs wel eens. De lades zijn heel ruim, daar past heel veel in. Alleen het schrijfdeel is niet zo heel groot.