deze bedoel ik .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkersjakie schreef:Papieren cupecake vormpjes komen weer binnen, heb gisteren schaapkaartje gezien!
Limonade schreef:En wat ik allemaal heb gehaald?
weerstation
Tylermen schreef:Wie weet er of ze bij de action snowboots hebben voor de échte kleine kindjes? Dus maat 24/25. Wij dachten dat er geen sneeuw zou vallen dus we hebben nu voor mijn jongere broertje van 2 geen snowboots.
Revanches schreef:tinkersjakie schreef:En ook de laptopsleeves!!
En Ipad/Tabletsleeves?
Citaat:Kijk, super! Dan moet ik deze week maar even weer naar de action, kijken of ze er zijn! Weet je toevallig hoeveel er in een pakje zitten en wat ze kosten? Heb gisteren nog gekeken, toen hadden ze nog niets hier. (Heb inmiddels ook papieren vormpjes bij de xenos gehaald, maar die zijn effen, als de action nu een leuk motief heeft...kun je nooit genoeg vormpjes hebben )
Citaat:Gister naar de Action geweest.
- Lampje voor in de trailer met afstandsbediening.
- Nagellak (3 in zo'n pakje).
- Nagellak remover.
- Chocolade.
En volgens mij nog iets... Maar weet niet meer wat. Was totaal 10,08 kwijt.
FuGeLiCu schreef:Kijk, super! Dan moet ik deze week maar even weer naar de action, kijken of ze er zijn! Weet je toevallig hoeveel er in een pakje zitten en wat ze kosten? Heb gisteren nog gekeken, toen hadden ze nog niets hier. (Heb inmiddels ook papieren vormpjes bij de xenos gehaald, maar die zijn effen, als de action nu een leuk motief heeft...kun je nooit genoeg vormpjes hebben)
Nouka schreef:Ik ging gister heel vrolijk 'even' een bakvorm halen want ik was ervan overtuigd dat ze vierkante bakvormen hadden .... niet dus. Heb ik dat nou gewoon verzonnen of waren ze dan uitverkocht? Ik heb wel langwerpige bakblikken gezien, maar die passen niet in mijn combi oven (zelfs een muffinvorm kan al niet ronddraaien dus het moet korter dan dat zijn....)