Dat ben ik ook kwijt voor 1 wandje behang Het is wel enorm gaaf!
Kentaro
Geplaatst: 27-01-12 23:47
En ideaal voor ons, want zo zie je zeker geen scheuren....
Nic
Geplaatst: 28-01-12 00:27
Ik ben eigenlijk op het idee gebracht in Spanje, waar ik ooit een appartement heb gehuurd en ze de kopse kant met stenen in een bepaalde kleur hadden... ja het was niet geschilderd, het leek op gewashed. Ik vond 1 kopste kant stenen zó leuk.
Mootje schreef:
Dat ben ik ook kwijt voor 1 wandje behang Het is wel enorm gaaf!
Oh wauw, nee zoveel budget hebben wij niet, heel verhaal maar wij konden wegens omstandigheden niet echt veel bijlenen voor verbouwing...
kraakte
Geplaatst: 28-01-12 18:09
Mootje schreef:
Kenyada, heb je zoiets eerder gedaan? Het lijkt mij doodeng
nee, nooit eerder gedaan. maar ach, als het mislukt is het toch zo weer wit? het is maar een klein stuk muur hoor, denk 2 bij 2,5 ofzo....
Kentaro
Geplaatst: 28-01-12 20:17
En, hoe is het schilderen vandaag gegaan?? (foto's uiteraard welkom )
Zat net eigen huis en tuin te kijken. Daar werd o.a. de slaapkamer van een knul aangepakt. Krijgt hij op 1 wand behang met het idee van de flagstones!! Vond het echt heel gaaf! (dan wel voor in een slaapkamer)
ik vond dat behang ook wel gaaf, maar zie toch liever echte steentjes dan hihi!
Kentaro
Geplaatst: 28-01-12 20:23
Absoluut en zeker in de woonkamer! Maar voor een slaapkamer vond ik het een heel gaaf idee! Vond dat behang van dat meisje van vorige week (waarvan nu dus het eind resultaat te zien was) in de slaapkamer ook super leuk en die lampen zeker!!
we hebben sinds vanmiddag een nieuw ''accessoire'' in huis om de bank mooi te houden heeft ze een kleedje gekregen en ze had direct door dat ze daar op mocht liggen
brave kat! die van ons trokken zich er niets van en nemen gewoon de hele bank in beslag daarbij staat onze bank in hun racebaan hahahaha dus ze rennen er als gekken overheen met als gevolg wat halen her en der (overal dus) maar errug leuke accessoire!! lekker knuffelig!
die steenstrips komen dr bij mij ook in, in een volgend huis, als daar de badkamer nog gedaan moet worden ik vond ze voor hier toen te duur. mn broer heeft ze in huis en het is werkelijk práchtig
Idd, kleurt leuk bij de bank Eilnogwat wij hebben ook een rode versie, heb je haar al eens in de vensterbank geprobeerd?
Hier staat de verbouwing even stil Wat huisdierenzorgen en verbouwingsmoeheid De hele woonkamer laatst laten stucen en sierpleisteren en de trap dichtgemaakt en een deur ervoor en we zijn er nu weer even klaar mee. Krijg binnenkort vast wel weer zin om een kwast te pakken, maar ik wacht even op dat moment
denz
Geplaatst: 29-01-12 11:00
Eleionomae schreef:
we hebben sinds vanmiddag een nieuw ''accessoire'' in huis om de bank mooi te houden heeft ze een kleedje gekregen en ze had direct door dat ze daar op mocht liggen
Hey leuke accessoire, deze hebben wij ook! Waar heb jij 'm vandaan? Wij van Marktplaats.
Die steenstrips van de vorige pagina vind ik wel leuk voor buiten. Prijs valt me reuze mee eigenlijk. Als je bekijkt wat je voor mozaieksteentjes (of überhaupt tegels) betaalt......
ik kom ook even binnen vallen ik lees soms wel mee. Maar nu zag ik toevallig die steenstrips voorbij komen, en mijn vriend en ik willen zoiets ook op 1 klein muurtje hebben. Nu we steeds meer het huisje aan het verbouwen zijn. Maar ik zie overal dat het per m2 wordt gerekend,maar nu ben ik een beetje blonT haha,dus heb geen idee meer wat m2 voor een afmeting had. Ik dacht zelf 1 meter bij 1 meter,maar wie kan dat voor mij bevestigen?