Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nope wel vergelijkend, kant en klaar gordijnen bij de gamma, goede kwaliteit, hele mooie gordijnen 
) 
.
.
.
.

het is het een bedrijf bij ons in de buurt, een degelijke zaak zelfs! Ze werken alleen met een bedrijf samen voor het inmeten en monteren en juist bij dat bedrijf gaat het nu dus fout!
?! Hoe kan dat nou???
.
. Ga nu de bedrijfsleider bellen
, ben het een beetje zat!

!
, beetje raar he, 3 man die erbij waren en hetzelfde zeggen, maar dat is dus allemaal niet waar volgens hem!
, maar eerst maar eens kijken waar ze vanmiddag mee komen
Het staat ook slecht naar de keukenboer toe die worden op deze manier toch in een slecht daglicht gezet....
De lamp is ook geleverd, het balkon is bijna klaar, slaapkamer grotendeels klaar, vriendlief is bezig met de laatste plinten en dan begint het al heel wat te lijken! Sinds gisteren kunnen we weer tv kijken, internetten e.d.. Vanmiddag leveren we ons andere huis op, vanmorgen gaan we daar met 3 man heen om de schoonmaak af te maken, was gisteren begonnen en ben toen door mijn rug heen gegaan dus kan niet op neer meer ......... Ik zal snel foto's plaatsen!
balen van je rug!
het ligt pal op 't zuiden, de hele dag zon en ik ben niet genoeg thuis om dingen levend te houden met dat mooie weer.... 

....... ik nogmaals vertellen dat wij daar niet meer wonen e.d. toen bedaarde hij, ik heb hem geadviseerd de woningbouw te bellen......
En inderdaad we gaan alles opschrijven! 
.
Had de woningbouwvereniging hem ingehuurd? Zo ja, hoe kwam hij dan aan jouw nummer 

AngeliqueB schreef:Destino schreef:Die bestaat, donkerbruine kit! Wordt o.a. gebruikt bij het inzetten van ruiten in houten kozijnen!!Alleen qua kitrand etc vind ik het wel erg moeilijk, omdat we een donkerbruin aanrechtblad hebben en er volgens mij geen donkerbruine kit bestaat.
Dankjewel!!
)