Ik moet even m'n gal spuwen
.
Ik word zo moe van het bedrijf dat onze keuken moet gaan plaatsen
.
Begin juni kwamen ze inmeten, toen bleek al dat de planken in een hoekkast zouden komen niet konden, naja oke prima. Die man wilde niet inmeten, want dat kon pas ná het stucen. Ook prima.
Dus wij proberen hem nu al een week te bellen, meerdere keren per dag, maar hij neemt niet op en belt niet terug. Dus maar een mail gestuurd met de vraag of hij telefonisch contact op wil nemen om een afspraak te maken om volgende week in te meten.
Krijgen we een mail terug met het antwoord dat hij niet in ziet waarom dat nodig is, er is begin juni al ingemeten.
Dus wij dachten al van huh, oke hoe kan dat
.
Dus ook teruggestuurd dat hij zelf gezegd had dat dat moest na het stucen en dat we graag willen dat de keuken ma, di of wo in wk 35 geplaatst wordt en of hij aub telefonisch contact op wil nemen.
Hij belt wéér niet, maar vanochtend weer een mailtje;
Hij kan deze week wel inmeten, behalve donderdag en de planning van de plaatsing is do/vr wk 35.

Ik ben behoorlijk pissig, heb een klacht ingediend bij de bedrijfsleider!
Hij weigert telefonisch contact op te nemen, leest de mail niet goed (er staat duidelijk VOLGENDE WEEK) en daarnaast plant hij zonder enig overleg een plaatsing in, voor hetzelfde geld had wk 35 te vroeg geweest
.
Laatst bijgewerkt door Destino op 02-08-11 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt