Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:08

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:18

:n nope wel vergelijkend, kant en klaar gordijnen bij de gamma, goede kwaliteit, hele mooie gordijnen

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:30

Jeps, in ons vorige huis hadden we hele mooie kant en klaar gordijnen van de karwij, grijze van een beetje een ruwstofje, ze koste toen geen drol en ik heb er veel plezier van gehad. Hoewel ik zelf wel te ongeduldig ben voor strijkband... In het vorige huis heb ik ze nooit omgezoomd.

Waar ik nu zit heb ik kant en klaar gordijnen van Ikea, daar ben ik ook erg over te spreken, vind het nog steeds mooie gordijnen ook. Alleen dat omzomen vind ik wel moeilijk en moet je wel even de tijd, en meerdere paaren handen, voor nemen als dat met van die strijkband gaat.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:37

zouden die kant en klare van de karwei ook met plooiband zijn die je aan een rails kunt bevestigen? of zijn dat godrijnen die zo'n metalen ring ofzoiets hebben die je aan een buis moet bevestigen?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:39

ze hebben beide Arie, met ring maar ook met plooiband voor aan een rails.
wij hebben er ook gekeken voor gordijnen in de slaapkamer, ze hadden toen alleen niet wat wij wilden (verduisterend en in onze smaak :) )

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:40

ok, nou dan moet ik morgen maar eens gaan kijken :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:14

Ik moet even m'n gal spuwen :o .

Ik word zo moe van het bedrijf dat onze keuken moet gaan plaatsen :O .
Begin juni kwamen ze inmeten, toen bleek al dat de planken in een hoekkast zouden komen niet konden, naja oke prima. Die man wilde niet inmeten, want dat kon pas ná het stucen. Ook prima.
Dus wij proberen hem nu al een week te bellen, meerdere keren per dag, maar hij neemt niet op en belt niet terug. Dus maar een mail gestuurd met de vraag of hij telefonisch contact op wil nemen om een afspraak te maken om volgende week in te meten.
Krijgen we een mail terug met het antwoord dat hij niet in ziet waarom dat nodig is, er is begin juni al ingemeten.
Dus wij dachten al van huh, oke hoe kan dat :? .
Dus ook teruggestuurd dat hij zelf gezegd had dat dat moest na het stucen en dat we graag willen dat de keuken ma, di of wo in wk 35 geplaatst wordt en of hij aub telefonisch contact op wil nemen.
Hij belt wéér niet, maar vanochtend weer een mailtje;
Hij kan deze week wel inmeten, behalve donderdag en de planning van de plaatsing is do/vr wk 35.
:roll:
Ik ben behoorlijk pissig, heb een klacht ingediend bij de bedrijfsleider! :o
Hij weigert telefonisch contact op te nemen, leest de mail niet goed (er staat duidelijk VOLGENDE WEEK) en daarnaast plant hij zonder enig overleg een plaatsing in, voor hetzelfde geld had wk 35 te vroeg geweest :? .
Laatst bijgewerkt door Destino op 02-08-11 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:51

Hmm, destino, daar word je niet blij van :(:)
Is het een klein bedrijf of mandemakers/bruynzeel achtig?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:53

Kun je niet iemand anders eisen Destino? zo'n vent zou mijn huis al niet meer in komen :n
wat een gek zeg! er moet toch goed opgemeten worden!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:55

Nee absoluut niet, daar wilden we al helemaal niet aan beginnen om dit te voorkomen :O het is het een bedrijf bij ons in de buurt, een degelijke zaak zelfs! Ze werken alleen met een bedrijf samen voor het inmeten en monteren en juist bij dat bedrijf gaat het nu dus fout!

Nu krijgen we net een e-mail dat hij niet komt inmeten omdat hij alles al besteld heeft :oo ?! Hoe kan dat nou???
En hij weigert het op een andere dag te plaatsen en wil ook niet dat er iemand bij aanwezig is :? .

En weer is hij niet bereikbaar per telefoon, ook niet net na de mail :O . Ga nu de bedrijfsleider bellen :o , ben het een beetje zat!

Edit Marley, dat gaan we nu wel proberen!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:11

zooooo lekkere lambal zeg, Destino :oo

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:35

Behoorlijk ja! :oo
Heb de bedrijfsleider van de keukenzaak gebeld en die er nu achteraan, vanmiddag krijgen we een terugkoppeling..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:12

Ik ga voor jullie duimen Destino!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:16

Heb de mail van het externe bedrijf aan de bedrijfsleider gelezen :( !

Het is allemaal flauwekul wat wij zeggen, er zijn honderden tevreden klanten en wij zijn dan net een bijzonder geval dus aan wie zal het dan liggen? Als wij geen prettig gevoel hebben bij dit alles dan moeten we zelf de keuken maar plaatsen. En hij beweert dat wij gezegd hebben dat de stucadoor eerder komt en dat hij zich aan zijn planning moet houden. En dat hij niet belt vindt hij logisch, met mensen als mijn vriend en mij moet je afspraken zwart op wit hebben!

Ik ben echt heel boos! Hij beweert dus dat wij liegen en dat alles aan ons ligt :( , beetje raar he, 3 man die erbij waren en hetzelfde zeggen, maar dat is dus allemaal niet waar volgens hem!
Wie denkt die vent wel niet dat hij is? :roll:

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:18

wat?!
heb je al jouw mailtjes bewaard? doorsturen naar de bedrijfsleider :)
wat een loser die vent!!
en slecht ook voor de keukenboer!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:27

Goede tip Marley!
Die hebben we idd nog! De bedrijfsleider heeft nog niet gebeld, die zou dat vanmiddag doen.
Die was gelukkig wel vriendelijk en bood zijn excuses aan etc, terwijl ze er eigenlijk niets aan kunnen doen.
Ben in staat om zelf een ander keukenbedrijf te zoeken en die de keuken te laten plaatsen door :+ , maar eerst maar eens kijken waar ze vanmiddag mee komen :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:52

Het is toch ook een stukje hun verantwoording, zij gaan in zee met dat bedrijf en je koopt een keuken bij hem niet bij dat bedrijf :) Het staat ook slecht naar de keukenboer toe die worden op deze manier toch in een slecht daglicht gezet....
Er zijn inderdaad vast wel andere mogelijkheden om de keuken te laten plaatsen, maar misschien komt de bedrijfsleider nog met de oplossing.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 06:15

Zoooooo dan Destino lekker smerig zaakje!
Hopelijk vinden jullie snel een gezamelijke oplossing :(:)

Wij zijn over, slapen hier sinds vrijdag, zaterdag is de bank geleverd wat ook niet zonder slag en stoot ging ;) De lamp is ook geleverd, het balkon is bijna klaar, slaapkamer grotendeels klaar, vriendlief is bezig met de laatste plinten en dan begint het al heel wat te lijken! Sinds gisteren kunnen we weer tv kijken, internetten e.d.. Vanmiddag leveren we ons andere huis op, vanmorgen gaan we daar met 3 man heen om de schoonmaak af te maken, was gisteren begonnen en ben toen door mijn rug heen gegaan dus kan niet op neer meer ......... Ik zal snel foto's plaatsen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 07:00

Wat leuk dat jullie over zijn, Miep :D balen van je rug!
Ik heb dit jaar helemaal niets aan mijn terras gedaan :o het ligt pal op 't zuiden, de hele dag zon en ik ben niet genoeg thuis om dingen levend te houden met dat mooie weer....

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 07:14

De bedrijfsleider heeft ons gisteren nog teruggebeld. Opzich zei hij dat het niet uit zou maken of de keuken al besteld was na het meten zonder stuclaag. Hij zei dat je sowieso de kastjes moet stellen met pashoeken ofzo..
Maar hij ging de order gisteravond helemaal nalopen en kijken of het daadwerkelijk zo was.
Anders gaan ze het uiteraard oplossen.
Hij vond de gang van zaken niet kunnen en had dit ook besproken met die vent.
Die gaat ons nu bellen voor een afspraak voor de plaatsing. Alleen blijkt de plaatsing altijd op do/vr te zijn. Dus denk dat we hem dan toch laten staan in wk 35.
Ook moeten we de bedrijfsleider een lijstje mailen met wat onze wensen zijn qua plaatsing vd grepen, de hoogte van de smetplint etc. Zodat hij dat zwart op wit heeft.

Miep wat gaaf dat jullie al over zijn!
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Heel veel succes met de laatste schoonmaak.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 07:37

@Destino, fijn een oplossing, kunnen jullie je er in vinden???
Ik zou werkelijk al je wensen zwart op wit zetten op de kleur van de kitrand e.d. :j

OMG ik word echt net gebeld, schrik me de tandjes zo vroeg op de ochtend......
De aannemer die boos was omdat ik niet op mijn oude adres was :?
Wij hebben gisteren opgeleverd zeg ik tegen de beste man, hij schreeuwen dat er een afspraak was om 7:00 uur en dat het geen stijl is dat wij er niet zijn :?....... ik nogmaals vertellen dat wij daar niet meer wonen e.d. toen bedaarde hij, ik heb hem geadviseerd de woningbouw te bellen......

Mijn rug trekt gelukkig wat bij, ik heb zware pijnmedicatie en een warmtelamp waar ik een paar keer per dag gebruik van maak, wel balen zo in de vakantie, nog meer baal ik ervan dat ik een behandeling heb ondergaan waardoor dit allemaal niet meer zou/kon gebeuren en die behandeling was al niet zo succesvol maar nu is hij voor mij helemaal mislukt :S

Gisteren naar lampen wezen kijken, maar ik wacht toch nog met kopen tot de kast staat.
Verder hebben we hele gave hoge bijzettafels gezien, een mooie spiegel maar we zijn nu nog continu aan het schuiven met de bank en wil pas als we het e.e.a. definitief besloten hebben wat betreft de plek waar het komt te staan, lijsten, schilderijen en spiegels gaan ophangen.

Wij wonen nu aan het water en zaten dinsdagavond buiten toen ik getuige was van een eenzijdig ongeluk waarbij een dame van middelbare leeftijd een kat aanreed en hierdoor in het water terecht kwam.....

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:46

Ja we kunnen ons er wel in vinden :j En inderdaad we gaan alles opschrijven! :j
Alleen qua kitrand etc vind ik het wel erg moeilijk, omdat we een donkerbruin aanrechtblad hebben en er volgens mij geen donkerbruine kit bestaat :+ .
Daarbij neemt mijn vriend donderdagochtend vrij zodat hij ze binnen kan laten en gelijk even het e.e.a. door kan spreken.

Wat vervelend zeg van die aannemer! Ook geen stijl!
En gelukkig wordt je rug ietsje beter! In je vakantie is dat echt flink balen!

Wat voor soort lampen willen jullie graag?

Wij weten al welke we boven de eettafel willen, hebben hem nog niet gekocht, als de meubels er zijn eerst nog eens goed meten enzo.

Kwam die vrouw in het water?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:55

Miep, wat een rare actie van de aannemer :? Had de woningbouwvereniging hem ingehuurd? Zo ja, hoe kwam hij dan aan jouw nummer :)
Destino, Hopelijk maken die paar mm stucwerk niet uit en past de keuken straks perfect ;)

Ik ga denk ik morgenavond of zaterdag op lampenkappenjacht...

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:53

Destino schreef:
Alleen qua kitrand etc vind ik het wel erg moeilijk, omdat we een donkerbruin aanrechtblad hebben en er volgens mij geen donkerbruine kit bestaat :+ .
Die bestaat, donkerbruine kit! Wordt o.a. gebruikt bij het inzetten van ruiten in houten kozijnen!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:27

AngeliqueB schreef:
Destino schreef:
Die bestaat, donkerbruine kit! Wordt o.a. gebruikt bij het inzetten van ruiten in houten kozijnen!!

Oh! :D Dankjewel!!
Hoe wordt een aanrechtblad eigenlijk gekit? Zit er dan ook een kitrand tussen de spatrand en het blad? (lijkt me wel :+ )

Edit typefout
Laatst bijgewerkt door Destino op 04-08-11 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt