Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:04

Oh ik denk daar makkelijker in. Nee heb je, ja kun je krijgen....
Vergeet niet dat 224 ook al heul veul geld is!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:09

Ben benieuwd vonneke!
Dat had ik bij mijn huis destijds ook heel erg het gevoel en dat klopte achteraf ook :) neem je een aankoopmakelaar in de hand of ga je het zelf doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:16

Hoi bokkers!

Ik lees in beide topics regelmatig mee en kom altijd heel leuk ingerichte huizen tegen. Nu ben ik benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben voor ons studentenhuis. Vooral de woonkamer is heel kaal, maar ook mijn eigen kamer zou nog wel een leuk extraatje kunnen gebruiken. Ik zal even foto's plaatsen voor het idee. :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:24

Sizzy schreef:
Ben benieuwd [naam]!
Dat had ik bij mijn huis destijds ook heel erg het gevoel en dat klopte achteraf ook :) neem je een aankoopmakelaar in de hand of ga je het zelf doen?

we gaan het zelf doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:24

Das inderdaad nog erg kaal Charlotte!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:25

:wow: Dit is wel extreem kaal, is dit echt een studentenhuis!? :D

Hebben jullie geen kast, planten en spullen!? := Of mag je die niet neerzetten in de gemeenschappelijke ruimte?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:32

Ik heb nog nooit zo'n net studentenhuis gezien :D Kun je niet een muur een leuk kleurtje geven? Staan er banken in de ruimte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:35

lijkt wel een verhoorkamer hihi.

Het bod is al geplaatst! vriendlief vond het niet nuttig om tot morgenvroeg te wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:44

Ir111 schreef:
:wow: Dit is wel extreem kaal, is dit echt een studentenhuis!? :D

Hebben jullie geen kast, planten en spullen!? := Of mag je die niet neerzetten in de gemeenschappelijke ruimte?

Haha ja er staat wel iets meer inmiddels, er staan natuurlijk ook banken en een televisie maar ik heb even geen recentere foto's. Qua kastruimte en alles, wordt voornamelijk de keuken gebruikt. Om de banken zit een hele drukke hoes, en er staan tafeltjes natuurlijk. Maar het gaat me meer om leuke ideeën voor de kale muren die op deze foto's staan, vandaar de foto's haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:54

wiehoee spannend!!! Nu is het wachten op het tegenbod :D
Ik kon destijds ook niet langer wachten en heb na 2e keer meteen bod geplaatst :+

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:01

Hallo!

Ik zou graag mee willen kletsen als dat mag :D
Mijn vriend en ik hebben sinds kort een huis gekocht en krijgen 28 februari de sleutel. Morgen gaan we naar Peer om meubels uit te zoeken :):)

Las hier overigens een paar blz terug iets over een gestresste kat. Probeer eens een feliway verdamper op te hangen boven en misschien Zylkene door het voer te doen. Ook bestaan er Royal Canin Calm voor gestresste katten.
Overigens is dit geen vreemd gedrag, katten zijn extreem gevoelig voor stress ;)
Als je meer wilt weten moet je maar even pben!

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:10

mariskalaan schreef:
hoi,

Even een vraagje. Ik ben op zoek naar grijs met witte interieurs, zowel woonkamer als slaapkamer. Wil dit namelijk zelf maar ben een beetje inspiratieloos hoe ik dit moet doen. Beneden willen we laminaat en boven hoogpolig tapijt.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:14

Ik kan je niet helpen, ik heb geen grijs/wit interieur. Je vraag is nogal algemeen dus ook lastig te beantwoorden; behalve met 'heb je al gegoogled?'.

@Vonneke: gelijk heb je, dat spastisch wachten met bieden omdat dat zou helpen geloof ik niet zo in. :o Spannend hoor! :):)

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:23

Ja ik heb al gegoogled maar dat zijn van die grote kamers die uit een tijdschrift komen. De kleuren en de behangetjes die ze gebruiken is iets voor grote kamers. Ik heb samen met mijn vriend een tussenwoning en wij zijn allebei wel van grijs/ wit maar weten nog niet helemaal hoe dat eruit ziet en hoe we dat willen doen vandaar dat ik naar foto's van andere grijs/witte interieurs vraag.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:25

Je zou Kaaaren lief aan kunnen kijken, zij heeft voor mij een foto van mijn woonkamer bewerkt door de muur een paar kleurtjes te geven. Moet je wel foto's van je de betreffende kamer hebben natuurlijk. Woon je er nu al?

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 17:29

pullaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:03

Of naar de boekhandel stappen en boeken/tijdschriften kopen over interieurs, naargelang je smaak modern of landelijk.
Ik vind persoonlijk het tweemaandelijks tijdschrift : Wonen in Landelijke Stijl heel goed, en heb er best al veel ideeën uitgehaald.

Spannend Vonneke !!

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:24

Nee ik woon er nog niet. Het was een enorm uitgeleefd huis die we nu volledig opknappen dus het zal nog wel een tijdje duren voor we er wonen maar ik doe alvast ideetjes op. Wil wel foto's plaatsen van hoe het er nu als bouwval eruit ziet? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:15

Sizzy schreef:
wiehoee spannend!!! Nu is het wachten op het tegenbod :D
Ik kon destijds ook niet langer wachten en heb na 2e keer meteen bod geplaatst :+

Er was geen reden om te wachten. Wil alleen nog wel een keer met mijn vader/ouders kijken. Die willen het ook graag zien :) mag best nadat het gekocht is overigens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:16

Ir111 schreef:
Ik kan je niet helpen, ik heb geen grijs/wit interieur. Je vraag is nogal algemeen dus ook lastig te beantwoorden; behalve met 'heb je al gegoogled?'.

@[naam]: gelijk heb je, dat spastisch wachten met bieden omdat dat zou helpen geloof ik niet zo in. :o Spannend hoor! :):)

Ik ook niet. Makelaar heeft ook echt wel gezien dat we beide keren enthousiast waren!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:20

wat gaaf Vonneke! en spannend zeg!!
wanneer hoor je meer over jullie bod?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:22

Laat eens even foto's zien van het huis Youngsterrrrrrrrrrrr :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:35

Marley schreef:
wat gaaf [naam]! en spannend zeg!!
wanneer hoor je meer over jullie bod?

Zal morgen wel ergens zijn. Hij ging het vandaag nog doorgeven

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:41

Wat spannend vonneke! En nu maar afwachten wat de reactie is. Ik denk dat je een heel serieus bod hebt gedaan.

Voor de mensen die ideeen op willen doen, kan ik alleen maar de tip geven om (woon) tijdschriften te halen (passend binnen de stijl die je mooi vindt) of op internet te zoeken. Op de site van de Ikea hebben mensen foto's van hun interieur staan, kan je leuk even binnen kijken. Ik heb ook wel eens de tip gekregen een mood-board te maken. daar plak je gewoon allemaal plaatjse op van álles wat je mooi vindt, dus dat kan ook een mooie auto, een landschap of kleur zijn, gewoon breed denken en dan filter je er vanzelf een stijl uit. Vervolgens moet je bij al je keuzes die stijl voor ogen houden.

Ik heb vanmorgen de Ikea gebeld. Ik kan gewoon een nieuw blad bestellen bij de vestiging in Hengelo, als ik dan maar mijn referentienummer (van de klacht) vermeld, dan komt het in het systeem. Én ik mag het verkeerde blad verzagen, zodat het tijdelijk dienst kan doen. Dus dan kan er ook getegeld worden en de rest van de mik mak afgemaakt worden. Dus uiteindelijk valt het dan toch nog een beetje mee.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:33

Dat zou ik toch even zwart op wit willen hebben Marquez :o