Misschien komt het wel doordat ik een htc hd2 heb, die loopt normaal op windows, maar staat illegaal android op misschien dat hij hem daarom niet pakt?!?! ik verzin ook maar wat hoor, haha.
Er komt namelijk wel een blauw rondje op de kaart waar ik woon, dus er is wel iets van ontvangst!
Thomas
Geplaatst: 26-07-11 00:01
Ik heb trouwens nog een probleem, iets wat ik niet leuk vind..
Als ik een foto maak komt ie niet meer in het album bij de foto's.... Terwijl als ik dat es gebeuren start ik wel gewoon die fotos zie! Iemand hier nog meer last van?
Even helemaal opnieuw opstarten schijnt nog weleens te helpen thomas.
_Bloem_
Geplaatst: 26-07-11 08:10
__Marije__ schreef:
En welke telefoon hebben jullie? Ik heb de Desire, de update zou eind juli komen dus ben benieuwd
Heb jij inmiddels al een update gehad? Ik heb er namelijk al heel lang geen meer gehad , denk aan een paar maanden.
Tilmar
Geplaatst: 26-07-11 09:46
ben benieuwd wanneer de update voor de desire komt.. Ik heb vodafone, dus zal toch wel wat later komen. De update moet via de pc volgens mij. Is te groot voor over the air. Ik wilde toch al even afwachten hoe het met het geheugen gaat, heb nu al te weinig ruimte.
En ik heb van vodafone ook internet in het buitenland, is wel iets duurder: 2 euro per dag voor 35 mb. Maar dat is voor mij wel genoeg. Beetje navigeren, mailen en internetten.
Karin_88
Geplaatst: 26-07-11 09:51
Mereltje, je gps zou gewoon moeten werken in je broekzak hoor, heb hem vaak genoeg gebruikt op die manier.. wel is het dat je gps nauwkeuriger is in de buitenlucht, maar dat geldt ook weer voor gebruik onder bladerdek..
Thomas, ja!! Met Astro vond ik ze niet terug, ga ES nu ook proberen.. Ik zou er graag namelijk wat van mij terug willen. Zelfde verhaal met wat video's..
*edit.. gevonden.. Dank voor de tip (al dan niet bedoeld), maar erg vervelend is het...
Laatst bijgewerkt door Karin_88 op 26-07-11 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb vooralsnog geen problemen gehad met mijn gallerij.. nu moet ik wel zeggen dat ik niet heel veel foto's maak..
om maar even terug te komen op de batterijkwestie:
ik zit er nu over te denken om een extra grote batterij te kopen, daar word mn mobiel dan wél groter van, maar hopelijk gaat ie dan wel langer mee, hier toevallig iemand die dat heeft gedaan?
Ik heb sinds gisteren een HTC Wildfire tot mijn beschikking. Helaas heeft de vorige eigenaar zijn gegevens er nog in laten staan. Weet iemand hoe het e-mail adres kan wijzigen of verwijderen? Verdere vragen zullen deze week nog wel van mijn kant komen!
ik heb ook een 2e hand wildfire, bij mij was dé oplossing terugzetten naar fabrieksinstellingen, ik kon ook nog hele gesprekken tussen hem en zn vriendin teruglezen.. beeetje vreemd
Nu toch wel, gelukkig is het nu gelukt, niet via privacy maar via een andere weg (en ik weet echt niet meer hoe) Nu eens kijken of ik mijn telefoonnummers allemaal terug kan krijgen via een synchonisatie op mijnhi.nl
ach nouja, komt wel goed toch? als het maar is gelukt! je kunt via bluetooth dingen oversturen geloof ik, ik heb alles handmatig overgezet, en toen kwam ik daarachter
Heb van de week een back-up gemaakt op hi.nl dus daar staan al mijn nummers, eens kijken of ze net zo makkelijk van de pc naar de telefoon kunnen gaan.
Marijke_1995
Geplaatst: 26-07-11 17:15
Heeft iemand hier een HTC Sensation? Ik wil graag weten of die fijn is, want eventuele nadelen zijn etc..
Hoe bedoel je via de pc verbinding maken met internet? Wil je het internet van je telefoon op je pc gebruiken of wil je je draadloze netwerk op je telefoon gebruiken of wil je een draadnetwerk van je pc op je telefoon gebruiken?