Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Koopsubsiside is er idd niet meer en ze zeggen dat het er ook niet meer komt..
En extra lenen.. Ik zou het niet doenMits je weet dat je in je werk behoorlijk kan groeien, maar dat moet je dan wel heel zeker weten..
minka schreef:Welkom Pilipa
Hoe staat het met jullie bod Calice?
Vanavond laatst inspectie bij mijn huisje en morgenochtend krijg ik de sleutel
veerledec schreef:Relaxed schreef:Ja, maar die overwaarde blijft 'bewaard' en moet je weer meenemen in een volgende huis..
Dat 'moet' niet, maar dat vindt de Belastingdienst, en als je dat niet doet en je leent dat toch weer voor je volgende huis, dan mag je daarover de hypotheekrente niet aftrekken.
calice schreef:minka schreef:Welkom Pilipa
Hoe staat het met jullie bod Calice?
Vanavond laatst inspectie bij mijn huisje en morgenochtend krijg ik de sleutel
Is nogal een gedoe, gisteravond kregen we een belletje dat de verkopers zo goed als niet willen zakken kwa prijs dus dat het er naar uit ziet dat het hem niet gaat worden.
net kreeg ik een belletje van de makelaar dat hij de mensen heeft gesproken en ze het toch nog serieus gaan overwegen.
morgen krijgen we 100% uitsluitsel.
_Pilipa_ schreef:Mistral , het huis is van binnen echt instap klaar, naja de muren wil ik natuurlijk in mijn eigen kleur,
Huis is in 2007 gerenoveerd, is een monumentenpand.
Ik denk wel dat ik volgend jaar 1 raam moet doen, Dubbel glas moet daar nog in.
Ik heb met de makelaar al overlegd hier en daar en weet dat ze nog wel gaan zakken…
Het zou zo leuk zijn
veerledec schreef:Relaxed schreef:Ja, maar die overwaarde blijft 'bewaard' en moet je weer meenemen in een volgende huis..
Dat 'moet' niet, maar dat vindt de Belastingdienst, en als je dat niet doet en je leent dat toch weer voor je volgende huis, dan mag je daarover de hypotheekrente niet aftrekken.
calice schreef:zo denken wij er nu ook een beetje over.
we geven het morgen nog 1 kans, zijn nu namelijk al 2 weken aan het onderhandelen en zitten nog heel ver uit elkaar.
mochten we morgen positief nieuws horen dan is het mooi, en anders hebben hun pech en kijken we lekker verder.
MISTRAL94 schreef:_Pilipa_ schreef:Mistral , het huis is van binnen echt instap klaar, naja de muren wil ik natuurlijk in mijn eigen kleur,
Huis is in 2007 gerenoveerd, is een monumentenpand.
Ik denk wel dat ik volgend jaar 1 raam moet doen, Dubbel glas moet daar nog in.
Ik heb met de makelaar al overlegd hier en daar en weet dat ze nog wel gaan zakken…
Het zou zo leuk zijn
Monumentenpanden ben ik dus niet kapot van maar goed dat is ieder voor zich. Als de woning verder klaar is zou ik niet veel extra gaan lenen. Verbouwing is aftrekbaar, inrichting van je woning niet.