iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:29

Josefien schreef:
@nueve zij halen de iPhone uit Italië en je krijgt dezelfde service als bij T MObile, ook kun je gewoon updaten via iTunes etc. Dus ik denk dat dit dan gewoon een abo is..

Okee dank je! Dat wist ik niet. :D

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:58

Zo, vandaag maar ns een iPhone (3GS) besteld hihi :D 60 euro + relax 30 abbo, echt een superaanbieding! Jammer dat ik hem pas mag uitpakken van m'n ouders als het zeker is dat ik over ben, maargoed :') Kan echt niet wachten haha. Die 4G is net uitgekomen, en dan gelijk al zo erg in prijs omlaag!

Courses

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 13:17

Ow help.

TMobile is echt drama.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:32

Vertel mij wat.. zit net wat te zoeken over mijn i-net, kom ik doodleuk tegen dat er 2 maanden een blokkade op zit als je nieuw abo hebt voor in het buitenland. Ik woon ver***** wel doordeweeks in Belgie en moet volgende week naar Zweden. FIJN! Moet ik dat dus ook nog zien te regelen en kwam wat tegen over een voorschot van 160 euro... alsof ik dat zo poef tevoorschijn kan toveren. Dat hadden ze *PIEP* ook wel duidelijk ergens neer mogen zeggen bij het afsluiten ervan! :(

En ik doe alles via mail, want ben op het moment echt een wrak, bellen gaat 'm niet worden.. dan barst ik waarschijnlijk per direct na 1 zin in janken uit :o
Dus erg snel gaat het allemaal daardoor niet en dat moet juist eigenlijk wel snel geregeld worden.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 17:46

Even een vraagje over het relaxabbo bij de iPhone van T mobile. Dat web 'n walk internet bundel, standaard of plus.. Is dat ook onbeperkt internetten? Of zit je dan aan een bepaald limiet?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:07

Hilde_ schreef:
Even een vraagje over het relaxabbo bij de iPhone van T mobile. Dat web 'n walk internet bundel, standaard of plus.. Is dat ook onbeperkt internetten? Of zit je dan aan een bepaald limiet?

mij is verteld dat de standaard meer dan genoeg is, en ook onbeperkt

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:53

Het internet is gewoon onbeperkt, al heb je bij alle internet bundels te maken met de Fair Use Policy. Dat betekend wanneer je meer dan het gemiddelde er gebruik van maakt dat het voor 1 maand minder snel wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:30

Nu snap ik het niet meer hoor... je schijnt een buitenland blokkade te hebben als je nieuw bent (jammer dat ze dat alleen bij de zoekfunctie hebben staan maar goed). Was ik net bij de paarden, die vlakbij België staan, kreeg ik sms welkom in België, zat gewoon op het netwerk en heb gewoon een sms kunnen versturen... dacht probeer het even uit :P Het zal dus wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:01

Oeh en ik kreeg net m'n cover over de post die ik van ebay af had... helaas wel in tig stukken, was niet helemaal postbode bestendig ingepakt.
Heb diegene maar een mailtje gestuurd hoe dit op te lossen, ondanks het doormidden zijn en losse stukjes is ie wel erg leuk haha. En aangezien die er nog 4 heeft..

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:43

Er is overigens een nieuwe update. Kun je de achtergrond in het menu ook veranderen en je kunt 2 applicaties tegelijkertijd laten lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:31

Dat is wel beter! Oef ik bestel nooit meer een cover via ebay, kreeg vandaag netjes nieuwe omdat de andere in tig stukken lag. Helemaal blij want deze was niet doormidden. Is er aan de zijkant een stuk af :( Stomme postboden, deze zat nog beter ingepakt als de vorige...

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:36

ik heb via MP covers besteld toen en kreeg ook een kapoote, die jongen gemaild en meteen een nieuwe gekregen.
ik ben wel benieuwd naar die 4G..

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:00

Ik bestel er meestal een paar tegenlijk.. zat de laatste keer geen enkele kapotte tussen, daarvoor nog wel eens.. maar voor die 2 euro kan ik er niet zo mee zitten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:08

Mwuah ik vind die 5 euro op zich niet zo erg, maar het gaat mij om het idee dat als ik iets koop ik ook een hele wil :P

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:36

Ik bestel altijd bij SW-box.com . Nooit problemen mee eigenlijk.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 08:22

Kan een gewone sim in de Iphone? Heb het gevraagd aan mn vriend, maar die zat er een heel verhaal omheen te vertellen waardoor ik nog steeds het antwoord niet weet :o

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 08:54

Ik heb gisteren mijn iphone ge-update; gevolg is dat ik al mijn apps, contacten, smsjes en foto's kwijt ben. Er blijkt nog van alles mis te zijn, ik adviseer dus om even te wachten met updaten!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:13

Ik heb mijn 3G ook geupdate en gelukkig heb ik alles nog wel maar hij is wel langzamer geworden en zoveel verschil merk ik nu ook niet?
Nadat ik hem geupdate had zag ik ook al die problemen die kunnen voorkomen als je update als ik dat had geweten had ik het ook niet gedaan

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:24

Langzamer is die van mij niet, heb dan wel de 3GS. Bij mij kun je de achtergrond veranderen. Schermpjes verdwijnen op een andere manier..en meer heb ik nog niet gedaan.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:25

Oja..bij het smsen een rode lijn als de phone denkt dat je iets verkeerd typt. En de titel van webpagina's zie je nu uitgebreider.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:58

Sleeper schreef:
Kan een gewone sim in de Iphone? Heb het gevraagd aan mn vriend, maar die zat er een heel verhaal omheen te vertellen waardoor ik nog steeds het antwoord niet weet :o

Niemand ervaring mee? :o Allemaal met abbo gekocht?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:13

Ik heb een Iphone zonder abbo gekregen ;)
Heb hem simlock vrij laten maken (jailbreaken) en toen kon mijn sim erin!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 16:58

Ja, je kan er gewoon een sim ingooien.

Ik hoor overigens zoveel slechte dingen over de iPhone 4. Schijnbaar zit er in die metalen rand om de iPhone heen, de ontvanger. En als je deze gewoon vastpakt, zoals je een andere iPhone ook vastpakt, heb je gewoon totaal geen bereik meer, stoor je de hele verbinding. Ook zou de body heel snel krassen vertonen. De body is dan wel gemaakt van een zogenaamd 'Gorilla Glass' gemaakt, wat een chemisch versterkte glaslaag is dat 20 keer buigzamer en 30 keer harder is dan plastic, maar dus niet echt krasbestendig is. Ook zou het beeldscherm op sommige punten verkleuren, waardoor je dus enorm lelijke vlekken op je display krijgt. Apple heeft weer iets om aan te sleutelen! In Amerika is de nieuwe iPhone al in een paar ketens uitverkocht.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 18:22

Dank jullie wel! Weet ik dat het kan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:49

Nou buitenland probleem niks aan het handje en stuur morgen een mailtje dat ze m'n internet mogen blokkeren.. iig geen onverwachte kosten, daarbij zit ik bijna altijd ergens waar een draadloos netwerk hangt. En vandaag een cover gekregen die nog wel heel was.. alleen nu zit ie er op en is er toch een stukje ingescheurd, maar niet heel erg. Ach zie wel hoe lang die meegaat, koop ik volgend jaar in Londen ofzo wel een leuke