Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin schreef:Ik heb sinds een tijdje last van mijn eigen contactpersonen die spam naar mij versturen. Ik krijg dus steeds mails met een link erin, en verder een stukje tekst. Maar mijn contactpersonen zelf versturen dit niet.. Ligt het dan aan mijn computer of?
Robin schreef:Ik heb sinds een tijdje last van mijn eigen contactpersonen die spam naar mij versturen. Ik krijg dus steeds mails met een link erin, en verder een stukje tekst. Maar mijn contactpersonen zelf versturen dit niet.. Ligt het dan aan mijn computer of?
xxxdonja schreef:Ik kan sinds gisteravond opeens niet meer online komen, het is dan niet beschikbaar oid. Gistermiddag kon het nog wel... Op een ander e-mail adres kan ik wel online komen, en op mijn laptop lukt het wel om op mijn gewone e-mail online te komen... Ik wil dus op de computer Messenger eraf gooien en opnieuw installeren, maar dat lukt niet? Als ik het eraf gooi staat er dat het verwijderd is, maar als ik opnieuw opstart dan komt er wel automatisch weer een schermpje... Wat moet ik doen.....
peacehorses schreef:_Rianne_ schreef:Ik heb sinds net ook de nieuwste MSN... Is het ook mogelijk meerdere accounts tegelijk in te loggen? of niet?
dat kan als je msn plus erbij downloadt