Smartwatch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:32

Marije_jiplover schreef:
Ja snap ik hoor, een nieuwe Fenix zit er hier ook niet in.
Door die 50% korting én het verkopen van mijn oude Instinct (de "1" alleen heette die gewoon Instinct) had ik voor minder dan 200,- dus wel een splinternieuwe Fenix die ik er ook nog echt mooi uit vind zien als "net" horloge.
Dat vond ik het grootste bezwaar van mijn Instinct, dat was een knalrood sporthorloge en omdat ik hem inmiddels dag en nacht droeg, ging het uiterlijk me tegenstaan.

Maar dus eerst de Instinct op facebook aan een endurance ruiter verkocht en toen op zoek naar een model dat ik wel mooi vond en toen liep ik dus tegen deze enorme aanbieding van de Fenix aan.

Waar in de app stel jij die satellieten in?
Ik kan het alleen op mijn horloge zelf vinden per activiteit.

En had alles op Galileo staan, behalve wandelen. Die staat nu ook op Galileo.

Je hebt een standaard instelling die standaard is voor alle activiteiten tenzij je er per activiteit vanaf wijkt.

In de Connect app open je jouw horloge. Daar ga je naar Systeem en staat het onder Satellieten.

Afbeelding

Als je terug gaat naar hoofdmenu van je horloge in de Connect app kies je voor de activiteit die je wilt aanpassen en daar staat het bij mij op standaard zodat het de algemene instelling op het horloge gebruikt.

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt deze settings ook gewoon in horloge zelf instellen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 06:41

Die map "systeem" kan ik in mijn app op de telefoon niet vinden.
En alles wat ik wel heb ik de app bij als ik mijn horloge heb geopend, zit echt niets van instellingen van de GPS bij.
Heb dus in het horloge zelf nu op alle activiteiten gecontroleerd waar de GPS instellingen op staan en die van wandelen ook naar Galileo gezet.

Wel bijzonder dat mijn app andere dingen laat zien, ik merk dat soms op de facebookpagina van Garmin ook, dat de apps niet bij iedereen dezelfde schermen en/of opties hebben.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:54

Misschien dat jij appel hebt en ik Android?

Bij mij staat de optie bijna helemaal onderaan als ik in de app mijn horloge open.

Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:56

Dat verschilt volgens mij per model horloge. Mijn zusje kon in de app per app instellen of ze meldingen op haar horloge doorkrijgt of niet (dus whatsapp wel, maar Instagram niet), ik kan dat onderscheid niet maken, het is alles of niets.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:44

Dat zit bij mij bij instellen van de Connect app zelf en niet bij instellingen van horloge in de app. Ik vind dat echt perfect. Alles wat in WhatsApp op gearchiveerd staat krijg ik niet door op mijn horloge. De rest wat op niet gearchiveerd staat wel. In WhatsApp staat alles op gearchiveerd met wat familie/stal als uitzondering. Die komen dus wel door op mijn horloge. Scheelt weer een hoop prikkels en afleiding vanaf mijn horloge. Als ik werk op kantoor staat telefoon op volledig stil. Krijg ik alleen de belangrijkste meldingen/notificaties via mijn horloge. Dit kon ook al op mijn oude Instinct 2s solar.

Afbeelding

Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:23

Ik weet waar het moet staan, heb daar toen samen met mijn zusje nog naar gekeken, maar ik heb al die opties dus niet.

Afbeelding

Dat Whatsapp gearchiveerd niet doorkomt heeft daar trouwens niet mee te maken, dat komt weer vanuit de whatsapp instellingen. Gearchiveerd en gedempt genereert geen notificatie dus komt ook niet op je horloge door.