Wij hebben nachtkastjes dilemma

Wat denken jullie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Je zou evt een smalle strook in een andere kleur kunnen verven (grijs bv) als overgang tussen beide kleuren ipv ze direct naast elkaar te verven?
Sammiej schreef:@TinkerTreas
Als je een kast als roomdivider gebruikt wordt dan kan je misschien aan de muurzijde waar de kast tegenaan staat voor iedere kant van de jongens een lambrisering verven in hun kleur? Zoiets alleen dan twee delen met de kast als afscheiding https://trigorestaurant.com/wp-content/ ... praxis.jpg
TinkerTreas schreef:Ik ga binnenkort verhuizen naar een flat en mijn 2 jongens zullen dan een kamer moeten gaan delen (4,5 en 2,5 jaar).
Ik wil de kamer in 2en delen door 2 kasten in het midden te zetten, zodat ze allebei hun eigen helft hebben.
Maar ik zit een beetje met de kleuren op de muur. Het liefst zou ik de muur aan de kant van de oudste een blauw tint geven en bij de jongste een groen tint.
Maar het moet natuurlijk wel een beetje bij elkaar passen en niet te druk en/of donker worden.
Hebben jullie tips voor blauw en groen tinten die mooi bij elkaar passen?
MarjanB schreef:Mooie stoelen!!
Wij hebben nachtkastjes dilemmade houten Wandplank moet nog aan de muur maar willen eerst nachtkastjes ivm plek bed. Nu hebben we de rechtse gekocht bij de Ikea maar ik twijfel.. dacht wil geen blok want dat staat niet en nu is dit ook weer net anders dan ik dacht.
Wat denken jullie?
[ [url=m/N3hmw7.jpg]Afbeelding[/url] ]