Track ziet er mooi uit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Ethelate schreef:Haha wat een lompe actie.. daar geen filmpje van?
Track ziet er mooi uit!
Nee helaas! Was wel aan het filmen, maar drone was schijnbaar zo van het padje dat filmpje ook niet is opgeslagen
MarliesR schreef:Vandaag weer even met de drone wezen vliegen. Had al bijna geen drone meer gehad.... Had de paarden op de wei staan, dus ging er vanuit dat ik wel even veilig over de track kon vliegen en wat kon oefenen met nette bochtjes draaien enzo.
Maar Vi besloot dat ze zich er mee moest bemoeien, kwam in volle galop van de wei en zo de hoek om zeilen, ik had niet genoeg tijd om de drone hoog genoeg te krijgen en mevrouw Muts rent zo recht de drone in![]()
. Echt hoor... Drone vloog aardig tuimelend door de lucht en was even zijn oriëntatie kwijt. Gelukkig na even landen en opnieuw calibreren leek hij het gewoon wel weer goed te doen
Misschien volgende keer toch met de veiligheidskooi er omheen vliegen
![]()
Heb ook nog een klein rondje van de paarden over de track op film kunnen krijgen. Daarna weigerden ze verder nog te bewegen. Het was ook wel vrij warm en benauwd vandaag.
[ Video ]
Bagheera_206 schreef:Gaaf zo dat filmpje.Wat ook wel eens wilt helpen is de joystickjes tussen duim en wijsvinger vast te houden voor wat meer controle. Wat ook uit maakt is of hij in cinematic mode of normal mode staat. In cinematic mode is hij veel langzater en gaan alle bewegingen ook langzamer/vloeiender.
Paard is niet beschadigd? Dat is dan waar ik mij de meeste zorgen om maak. Ik film ook wel eens laag, maar moet wel omhoog kunnen ontsnappen als we op ramkoers liggen.
En staat er ook geen stukjes film in de cache op je telefoon?
Hutcherson schreef:Wat gaaf om het zo vast te leggen! Je hebt echt een heel mooi stuk zo! Bofferts van paarden.
senna21 schreef:Het lijkt zo net een computerspelletje![]()
xXutopiaXx schreef:Jeutje... wat een schuurtje komt daar tevoorschijnEn hele leuke filmpjes weer om te kijken
Jammer dat het 'aanrijding'-filmpje verloren is gegaan
MarliesR schreef:De controle an sich is het probleem niet, maar meer dat ik door elkaar haal welke stick wat doetDan wil ik naar voren en ga ik opeens omhoog. Ohja, andere stick
![]()
Paard niet beschadigd hoor! Heb ik natuurlijk wel gelijk gecheckt. Maar 600kg paard vs. 249gram drone is niet echt een match
MarliesR schreef:xXutopiaXx schreef:Jeutje... wat een schuurtje komt daar tevoorschijnEn hele leuke filmpjes weer om te kijken
Jammer dat het 'aanrijding'-filmpje verloren is gegaan
Haha ja, en dan zie je op de foto niet eens echt dat de muren naar buiten bollen![]()
. Nee, deze gaan we niet missen! En hij staat behoorlijk dicht op het huis, dus ook fijn als daar wat meer 'lucht' komt!
Wat een heerlijke ochtend vandaag zeg![]()
[ [url=m/8eplHg.png]Afbeelding[/url] ]
En morgen wordt er als het goed is 30 ton zand geleverd![]()
Bagheera_206 schreef:Ja, oefening baart kunst. Ik heb er ook nog veel te weinig mee gevlogen. Je kunt in de app zien hoeveel/lang/vaak je hebt gevlogen. Ik sta ook nog maar op 16,2km, 4,67 uur en 34 vluchten.
Google maar even niet op ongelukjes met drones bij het landen op je hand.Laten we het erop houden dat het 1-0 was voor de pleister.
Vanaf nu maar weer braaf stijgen/landen vanaf de "helipad" ipv mijn hand.
Gelukkig was jouw paard ongedeerd.
Strohalmpje schreef:Fantastisch die filmpjes Marlies! En wat een heerlijke foto ook weer! Wat een genot om je dag toch zo te kunnen starten he
Ir111 schreef:MarliesR schreef:En morgen wordt er als het goed is 30 ton zand geleverd![]()
Even gemist, wat ga je daar mee doen?