Ik meld me ook weer! Ga een keukentje + winkeltje in één maken voor mijn dochter. Word weer een flink projectje waarbij ik het mezelf weer onnodig moeilijk ga maken
Ik wil de hele bubs wel gaan spuiten ipv schilderen, ben met de spuitbus toch iets handiger
Ik = trots!!! Alles heeft er onder moeten lijden.... maar mijn bed is af! Zelluf gemaakt!
1. De frames. 2x80cm breed en 200cm lang. Hierop zijn de steigerplanken gemonteerd. Ja, de echte oude planken die járen gebruikt zijn in ons bedrijf en daarna in de opslag zijn beland.
2. De ombouw is af!
3. Met waanzinnig veel bergruimte erin! Er komen totaal 8 boxen erin te staan, meer dan 650 liter samen
4. Het eindresultaat!!!
Ik zit nog even te prakkedenken over de lampjes. Nachtkastjes komen er niet meer. Het idee is om van hetzelfde hout een U-vorm te maken die op het hoofdbord word bevestigd met daarachter het lampje, maar ik twijfel nog.
Zo ben ik voor de hond op zoek naar een kasteel. (zelf maken is echt te moeilijk )
Maaaarije
Geplaatst: 25-04-14 14:03
Selka schreef:
Leuk zeg Maaaarije!!
Zo ben ik voor de hond op zoek naar een kasteel. (zelf maken is echt te moeilijk )
Dankje!
Dat word lastig zeker? kun je die wel ergens kopen? heb der nog nooit een gezien haha... Heb je een idee van hoe je het wil, foto of tekening?
Selka
Geplaatst: 25-04-14 14:05
Uhh even zoeken hoor! Ik heb een hele domme actie begaan toen ik er 1tje niet heb gekocht die op mp stond voor €20,- dat ding was perfect! Zelfs met ophaalbrug en lantaarntjes
Geweldig! Kun je niet zelf een soort hok bouwen en dan met een figuurzaag er van die kasteel bovenkanten op maken ofzo? en het steen idee er zelf opschilderen...
Mmm dat is een idee. Maar eens met papa om de tafel zitten met de vraag of ik dat kan
Maaaarije
Geplaatst: 25-04-14 14:25
Zo vond ik een muursticker te duur... dus heb ik de beamer gepakt, het plaatje dat ik wou op de muur geprojecteerd en met een potlood er opgezet en vervolgens er op geverfd..
Hebben jullie ideen hoe je beschadigde tafelbladenw aar uit de zijkant gewoon een stuk is afgebroken, hoe je dat het beste kunt repareren/opvullen? Ik dacht, aangezien ik de boel toch ga verven met Anne sloan verf, kan ik dat net zo goed repareren op de een of andere manier? Ik zat te denken aan klei, maar dat is vast te zwaar en blijft misschien niet plakken.
Ik denk niet dat dat gaat werken. Lees erover dat dat voor kleine gaatjes en scheurtjes is, maar er is echt een stuk af, driehoekig ongeveer 10 cm lang en ruim een cm aan 1 kant naar binnen, echt een flink dikke splinter dus, die eraf is. Dat moet ik zien op te vullen met iets.