Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Gisteren kwam ik weer thuis met een bak B&J's... omdat het in de aanbieding is. Ik koop veel te veel eten wat gewoon niet nodig is, maar een pizza meenemen omdat het eten wat thuis voor je klaar staat niet lekker genoeg is, is ook veel te verleidelijk
. En het roken natuurlijk... Ik rookte afgelopen zomer op een gegeven moment gewoon een pakje per dag (en als ik op stap ging soms 2
), en dan is je geld heel gauw op (kostte me ongeveer 50 euro per week). Ben nu flink geminderd en rook nu 2 tot 3 pakjes per week (gemiddeld 15 euro), maar wil het eigenlijk nog meer beperken. Helemaal stoppen gaat me toch niet lukken, want op stap en in de auto is een sigaretje zooo lekker. 
) zei dat ze dan inderdaad het brood ook niet meer hoefde.
Ik zie dat deze pagina wel weer ontopic gaat, maar even ter herinnering. Alvast bedankt!
DebGizmo schreef:ik vind 1,50 nog veel voor een brood uit de supermarkt

Vind dat goedkope brood echt niet lekker. Komt ook omdat wij geen bakker in het dorp hebben, we moeten het echt met supermarkt brood doen. Onze supermarkt heeft een apart winkeltje voor zijn brood, ze hebben ook heel veel brood, dus misschien dat ze wel soort van kleine bakker zijn dan ofzo?
Lekkerder als sommige broden van de echte bakker. Als ik brood eet zonder te roosteren moet het wel donker zijn en met pitjes. Maar dat soort broden zijn in de supermarkt ook +€2.
Marley schreef:Wat is het probleem om over bepaalde zaken uit te wijden als we daarna gewoon weer 'ontopic' gaan?!
Het bespreken van producten die op boodschappenlijstjes staat lijkt me toch ook best 'ontopic'

geef dan een gil.... heb er niemand over gehoord behalve nu een modje die verder nooit in dit topic post