[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:46

Daar schrok ik ook van toen ik n boek opende :')

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:52

Echt waar? Bestaat dat?

Ik doe dat wel zelf, door het boek zowel als epub als als luisterboek op mijn ipad te zetten. En dan luisterboek gewoon aanzetten terwijl je in de epub gewoon meeleest.

Vooral veel gebruikt terwijl ik naar mijn stage ging de afgelopen maanden. Want mijn route naar stage is een combinatie van lopen (en dan kun je niet lezen) en in de metro zitten (en dan kun je niet echt goed luisteren want dat is een pokke herrie).

Dus dan luisterde ik terwijl ik liep en ik las terwijl ik in de metro zat (met nog steeds het geluid aan, wat ik kon verstaan juist doordat ik meelas)

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:45

Okee, bedankt!
Dat zelf knippen wordt niks voor mij, dus ga tegen die tijd gewoon naar KPN om er een aan te schaffen :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:03

xStephanie schreef:
Daar schrok ik ook van toen ik n boek opende :')

_O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:03

Shiloh schreef:
Echt waar? Bestaat dat?

Ik doe dat wel zelf, door het boek zowel als epub als als luisterboek op mijn ipad te zetten. En dan luisterboek gewoon aanzetten terwijl je in de epub gewoon meeleest.

Vooral veel gebruikt terwijl ik naar mijn stage ging de afgelopen maanden. Want mijn route naar stage is een combinatie van lopen (en dan kun je niet lezen) en in de metro zitten (en dan kun je niet echt goed luisteren want dat is een pokke herrie).

Dus dan luisterde ik terwijl ik liep en ik las terwijl ik in de metro zat (met nog steeds het geluid aan, wat ik kon verstaan juist doordat ik meelas)

Probeer Dikkie Dik maar eens uit de boekwinkel. Er is er iig een gratis. ;)

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 17:41

Hoi allemaal, zul je net zien: heb ik een sim only abonnement afgesloten, geeft onmiddellijk de batterij van mij IPhone 4 er de brui aan. Sinds een paar dagen loopt de batterij ineens leeg in enkele uren, daar waar ik eerder slechts een keer per 2 a 3 dagen op hoefde te laten. Hij is al gereset. Heeft er nog iemand tips?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 17:43

Andere batterij dr in laten zetten :P
heb je in die tijd een software opdate gedraaid? Mijn iphone 5 loopt ook redelijk snel leeg na de laatste update

tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:50

Eey..

Ik heb een HTC wildfire en wil alle nummers behouden terwijl ik naar de nieuwe telefoon Iphone 4s ga. Ik kom er niet uit hoe ik dit moet doen? Heeft iemand hier verstand van en kan die mij daar even bij helpen? In de nieuwe telefoon zit ook een nieuwe simkaart?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:09

In windows, in de "user folder" van jou user zit een map met "contact personen". Daarin kun je "kaartjes" maken met contact personen en alle gegevens. Deze contactpersonen kun je synchroniseren met iPhone. Als het dus mogelijk is om de contacten van de HTC wildfire over te zetten naar de "contact personen kaartjes" van windows, dan zul je ze moeten kunnen overzetten naar de iPhone via die weg. Maar ik heb nooit een HTC gehad, dus ik heb geen idee of dat mogelijk is.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:04

Hoi!

Even een vraagje..

Voor school heb ik een tablet gekocht, een asus transformer die op android loopt.
Nu heeft mijn stiefvader een ipad 3, en die wilt met mij ruilen.

Meerdere mensen raden mij af om te ruilen, omdat ik voor mijn schoolprojecten vooral met programma's als excel,powerpoint en word moet werken, en omdat dit bij een ipad erg duur schijnt te zijn om erop te krijgen.

Wat denken jullie, het gaat mij er puur om dat de tablet fijn te gebruiken is op en voor school.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:06

Ik zou een tablet nooit voor school gebruiken.
Maar de 'word'varianten van apple zijn minimaal 7-10 euro per app.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:13

Sani schreef:
Ik zou een tablet nooit voor school gebruiken.
Maar de 'word'varianten van apple zijn minimaal 7-10 euro per app.

Voor mij is het ideaal.. moet een half jaar met 3 mensen aan een project werken en op mijn tablet heb ik overal internet en is makkelijk mee te nemen.. ook heb ik al mijn aantekeningen er dan opstaan want op blaadjes raak ik het kwijt..

Bedankt voor je antwoord :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:42

Ik zou het zelf wel doen, maar ik ben dan ook behoorlijk biased richting apple.

De apps voor word en powerpoint van apple zelf zijn inderdaad vrij duur (volgens mij 8 euro per stuk) maar er is ook een prima alternatief, bijvoorbeeld Quickoffice. Die schommelt regelmatig in de prijs. Ik zie dat dat nu bijvoorbeeld 17,99 kost, maar ik heb hem gekocht voor 5 euro. Dat is gewoon een kwestie van een maandje geduldig wachten tot de prijs weer wat zakt. (Je hebt daar app trackers voor die je een melding geven als een app die jij volgt in de aanbieding gaat). Maar er zijn ook zeker andere alternatieven. Volgens mij geld trouwens voor ipads als voor andere tablets dat je nooit de volledige versie van het programma hebt. Je kunt er best aanpassingen op doen en er mee werken, maar voor sommige functies zul je toch terug naar een computer moeten. Persoonlijk zie ik dat niet echt als een probleem.

Verder weet ik weinig van wat android bijvoorbeeld te bieden heeft. Maar er zijn voor studie echt hele mooie apps beschikbaar die het leven van een student ongelofelijk versimpelen. Soms kosten die wel redelijk wat geld, maar dan zijn ze het vaak dubbel en dwars waard. Het ligt er vooral aan wat jij ermee wilt doen.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:38

Mijn probleem met mn iPhone 5 is opgelost, heb vandaag een gloednieuwe binnengekregen, mijn oude wordt morgen opgehaald door de UPS. Ben erg tevreden over de service van apple! :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:42

Vraagje. M'n zus heeft nog een oude iPod van járen oud.
Klopt het dat je die op een gegeven moment ook niet meer kan gebruiken omdat de software verouderd is?
Ze deed m laatst aan de computer maar iTunes zag het apparaat niet.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:43

Hoever ik weet kan t wel kloppen ja, dan kan t apparaat de software niet meer aan :)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:43

Heb zojuist een iPod nano 1e generatie aan m'n Macbook gehangen, wordt nog gewoon herkend ;)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:38

Ik heb weer een kleine hoop dat de iPad mini 2 in maart uitkomt.. *\o/*
Lees het een gerucht dat ze nu al bezig zijn met de mini 3, die krijgt 400 ppi tegenover de 324 ppi die de mini 2 hoogstwaarschijnlijk zal gaan krijgen... Vind het een beetje overdreven, 324 ppi is al enorm scherp.. :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:12

Gisteren voor het eerst ebook op de mini gezet. Wel relaxed formaat om boek in bed te lezen. :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:14

*jaloers

:')

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:51

Pff.. M'n iPhone heeft het begeven, of tenminste, het scherm dan. Het scherm is helemaal zwart, maar het touchscreen werkt gewoon nog. Krijg dus gewoon allerlei smsjes binnen, kan opnemen en muziek afspelen, maar moet het wel allemaal blind doen :P Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ga morgen terug naar de winkel..

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:12

Displaykabel losgeraakt. Ga je naar de Store of naar een willekeurige winkel?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:26

Kabeltje gebroken iod?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:01

Ik krijg nu ineens elke keer een pop up in m'n What's App om m'n Apple ID in te vullen.
Snap er niets van.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:13

Cholix, ik ga nu naar de KPN winkel en anders naar de store.. Het is heel vaag, ben er achter gekomen dat het lijkt alsof m'n helderheid heel laag staat, maar als ik die verhoog (iphone van vriendin er naast gelegd) werkt dat niet..