Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Halen jullie aanbiedingen dan wel in grotere aantallen Paan?
Of haal je echt enkel wat je nodig hebt?
Als er bijv dubbelfris in de aanbieding is dan halen wij bijv wel 6 of 9 pakken. Daar kunnen we dan weer een maandje mee vooruit
Destino schreef:Da's opzich wel een goede, 1 pak koekjes per week en 1 zak chips.. Vind je vriend dat geen probleem?
Mijne is nogal een snoepkont en gooit zo de halve wagen vol met nootjes/chips/chocolade en koekjes
Lidl is dus ook echt niet duur!Maar eens kijken of we er volgende week eens heen kunnen gaan!
Brood 1+1 is echt heel fijn! Daar kun je er dan wel 4 voor halen
Wij hebben een extra vriezer in de schuur met 4 laden en binnen hebben we een vriezer (combi met koelkast) met 3 laden. In de schuur kunnen we dus best wel wat extra dingen kwijt, ideaal!
Sannert schreef:Ja, maar ik vind het zo lastig.
Bedenken wat we gaan eten, en me daar ook aan houden.
Brood, vlees gooi ik inderdaad in de vriezer.
ik probeer het wel, maar het gaat altijd mis.
Of ik vergeet wat, maak netjes een briefje en vergeet die mee te nemen. Heel irritant.
En ik moet een maxi cosie meenemen, dus dan is de kar ook al meteen vol.
Heb nu boodschappen gedaan, 3 broden, yoghurt, kaas, vlees, en nog wat dingetjes waarvan ik dan denk waarom heb ik het gekocht. Allemaal losse dingen die ik niet kan combineren waardoor ik weer naar de winkel moet maandag.
Ik ga nu echt voor maandag een briefje maken waarmee ik hopelijk een week mee door kan.
Paan schreef:Aanbiedingen kopen wij ook wel groot in hoor. Dat scheelt weer.
Ik zal vanavond ons week menu hier wel even noteren, Sannert. Misschien kun je er inspiratie uit halen.
Zit nu op m'n werk en heb m'n schriftje niet bij de hand.
Davinia_ schreef:Nou, ik doe vaak boodschappen zonder vriendje, maar naar de Lidl gaat ie dan wel mee. Kan ie sjouwenMaar dan probeer ik hem toch wel te beperken in dingen kopen. Maar zoals ik al zei, het kan hier weken liggen, dus de eerste keer kocht ie super veel, de laatste keer al niet meer, omdat ie al die dingen nog had liggen
En Magnum als toetje is natuurlijk wel lekker, maar ook erg duur
En het is gewoon voor mij slimmer om niet te veel snoep enzo in huis te hebben, anders snoep ik de hele dag door en eet ik nauwelijks
pimmetje222 schreef:Maken jullie een weekmenu aan de hand van de aanbiedingen van de supermarkten? Dat doe ik wel vaak, zo kun je ook besparen op je boodschappen.