Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:ik heb hier trouwens net foto's in foto lijstjes van de action gedaan en toen viel me op dat je hem wel rechtop en dwars kan neerzetten, maar ophangen kan alleen rechtop, in de lengte zeg maar want het haakje aan de zijkant zit niet in het middenBij een ander type lijstje was het wel goed. Dus let daar wel even op als je ze op wil hangen.
Phillipa schreef:SimoneDV schreef:ik heb hier trouwens net foto's in foto lijstjes van de action gedaan en toen viel me op dat je hem wel rechtop en dwars kan neerzetten, maar ophangen kan alleen rechtop, in de lengte zeg maar want het haakje aan de zijkant zit niet in het middenBij een ander type lijstje was het wel goed. Dus let daar wel even op als je ze op wil hangen.
Soms zijn die haakjes ook er nog af te halen (van het achterkantje zegmaar) om ze dan alsnog op de goede zijde te doen. Maar het is idd heel verschillend per lijst. Ik heb zelf een aantal van die barokke lijstjes en die zijn wel op beide manieren op te hangen.
merel_gomez schreef:Ellee schreef:Ik moet nog een cadeautje hebben voor iemand, is het leuk om een douche pakketje te maken? Wat douche gel, zon sponsding maar wat dan nog meer? En waarin/op?
Dit word een eventueel extraatje bij een cadeaubon
een mandje, met bijv. nog een washandje en handdoek..