Alweer eventjes niet gereageerd hier, wel meegelezen.
Zag nog wat leuke ideeën voor keukens langskomen, landelijke stijl, erg leuk! Nog wat ideeën voor de achterwand van de keuken: je zou ook kunnen denken aan een spiegel of rvs-wand of verven met epoxy verf.
En leuk zeg die trappen allemaal, ik wil mijn bruine houten trap dadelijk ook een keer wit verven met zwarte traptreden en een aparte leuning. Het idee van de schilderijen wilde ik eigenlijk in onze toekomstige leefkeuken toepassen op 1 wand.
Ohja dat handdoekenrekje op de wc vind ik een leuk idee, alleen zou k dat eerder op de badkamer toepassen.
@Saskiakur, sjiek zeg het eerste nachtje in je eigen appartementje! Zag op je FB dat er toch heel netjes uitziet allemaal.
@mootje, wat leuk zeg bij de voordeur! Dat is gewoon folie toch?
Bij ons vordert het gestaag. Vandaag zijn boven de ramen voorzien van dubbelglas (of althans terug gezet). Verder zijn we de deuren aan het verven en vordert de badkamer gestaag. Zal nog wel even duren ivm levertijd, maar goed dan kunnen we ook rustig de vloer leggen en steenstrips zetten. Ik heb wel al het beeld gezien met muurtjes + vloer toen deze 'proef' lag en dat ziet er al veelbelovend uit.