Maar ik wil niet zo'n dure van €500 ofzo, maar gewoon een Samsung galaxy nog wat

Maar weet niet welke fijn is enzo!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rooswita schreef:hoe bevalt hij XD hoe is de camera en het toestel in gebruik?
Lisetje schreef:Heeft iemand hier toevalling de Samsung Mini S3?
Zo ja, is deze echt zo klein dat 't vervelend is met internetten/spelletjes enz.?
Ik mag als het goed is volgende week een nieuwe zoeken, vind 't allemaal zo duur en die mini past wel in mijn budget wat ik maandelijks wil uitgeven
Klarinda schreef:Gewoon, wat iedereen doet met zijn telefoonSmsen, Bellen, Whatsapp, vanalles!
Maar ik wil niet zo'n dure van €500 ofzo, maar gewoon een Samsung galaxy nog wat
XiiaaooNaa schreef:Klarinda schreef:Gewoon, wat iedereen doet met zijn telefoonSmsen, Bellen, Whatsapp, vanalles!
Dan raad ik je de LG Optimus 4X HD aan!:)
Deze heb ik en was...begin dit schooljaar 430.-, nu alweer veel goedkoper!
Maar je kan er gewoon hetzelfde mee als de Galaxy S3! (die heeft dan weer een vriendin)
Lotje199 schreef:Als iemand een nieuwe telefoon wilt raad ik Huawei aan!
Spot prijzen voor wat je krijgt.
tinker_sally schreef:Wat voor telefoon zouden jullie mij nu aanraden?
Ik kwam zelf na wat zoekwerk aan deze. Zijn dit goede telefoons, of moet ik deze juist niet nemen?
- Samsung S5690 Galaxy Xcover
- Sony Xperia Z
- Nokia Lumia 920
tinker_sally schreef:Ik zit er aan te denken om mijn oude simpele prepaid toestelletje te verruilen voor een telefoon van deze tijd met internet.
Nu zie ik alleen door de bomen het bos echt niet meer. Wat een keuze.
Het belangrijkste vind ik dat het een stevige, liefst waterdichte telefoon is. Die tegen een stootje kan. Wil de foon soms wel eens laten vallen.
En dat ik er mee op facebook kan.
Ik heb nu een 6MP camera op mijn telefoon zitten, en wil hier niet een mindere voor terug hebben. Een betere mag altijd.
Wat voor telefoon zouden jullie mij nu aanraden?
Ik kwam zelf na wat zoekwerk aan deze. Zijn dit goede telefoons, of moet ik deze juist niet nemen?
- Samsung S5690 Galaxy Xcover
- Sony Xperia Z
- Nokia Lumia 920