Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne schreef:Yoee hoee die van mij is net binnen, morgen wordt ie geactiveerd
Ik moet nu alleen mijn contacten zien over te krijgen van de Nokia E71 naar de Iphone.. iemand misschien een idee hoe ik dat het beste en zonder te veel handelingen kan doen??
manzano schreef:Ik heb even een suf Iphone vraagje, kan het maar niet ontdekken
Stel ik zit op bokt met m'n telefoon en ik quote een bericht wat groter is dan het "antwoordveld" dan kom ik niet naar beneden.
Ik zie dan dus het begin van de tekst, maar kan bijv. niet met een cursus of door scrollen in dat antwoordveld aan het einde van het bericht komen
Is er trouwens een manier om leestekens op letters te plaatsen en om bijv de "capslock" vast te zetten?
Vicky_88 schreef:Rianne schreef:Yoee hoee die van mij is net binnen, morgen wordt ie geactiveerd
Ik moet nu alleen mijn contacten zien over te krijgen van de Nokia E71 naar de Iphone.. iemand misschien een idee hoe ik dat het beste en zonder te veel handelingen kan doen??
Telefoonboek, opties, markeren, alle markeren, gemarkeerde verplaatsen, verplaatsen naar simkaart.
Dan sim in iPhone en importeren maar!
kelcy schreef:Als je een 4 heb ziet hij hem gewoon als harde schijf .... Kun je ze gewoon slepen naar het buro blad... Dus niet via iTunes
Rianne schreef:Euh ja maar ik heb een iphone 4 met een kleine sim.. en een gewone sim dus dat wordt lastig denk?
Net trouwens de Iphone weer terug gebracht, zat een barst in het scherm, was de laatste 32G die ze hadden, dus nu wordt ie terug gestuurd ter reparatie en hoop ik hem volgende week weer te hebben..
Vicky_88 schreef:Rianne schreef:Euh ja maar ik heb een iphone 4 met een kleine sim.. en een gewone sim dus dat wordt lastig denk?
Net trouwens de Iphone weer terug gebracht, zat een barst in het scherm, was de laatste 32G die ze hadden, dus nu wordt ie terug gestuurd ter reparatie en hoop ik hem volgende week weer te hebben..
knippen tot microsim en dan in een microsimadapter. dan heb je weer een gewone formaat.
iefke schreef:kelcy schreef:Als je een 4 heb ziet hij hem gewoon als harde schijf .... Kun je ze gewoon slepen naar het buro blad... Dus niet via iTunes
Ik heb geen 4, en dat werkt dus niet. Wanneer ik het naar MP4 converteer, hou ik niets over. Ik heb het nog op een aantal manieren geprobeerd, maar het gaat gewoon echt niet.
En ik ben niet van de opgeef, het gáát lukken, hoe dan ook.
Misterylady schreef:Als complete newbie op Iphonegebied ben ik blij met dit topic.
Dit jaar wil ik ook een Iphone aanschaffen, maar welke?!
Ik zit nu bij T-Mobile en daar wil ik ook blijven.
Ik heb daar de keuze uit drie verschillende versies:
1. de 3GS met 8gb
2. de 4 met 16gb
3. de 4 met 32gb
Persoonlijk denk ik dat optie 2 een goede keuze is maar ik hoor graag advies van gebruikers.