[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:05

Die jongen waar ik het over had was ook naar Hulst gegaan :j

Onze familie woont bijna allemaal in Drenthe, zowel mijn als die van mijn vriend..

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:09

It's a small world :D.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:39

met de banen ben ik het niet helemaal eens het aantal banen word grotendeels gebasseerd op het aantal inwoners tja dat de top functie's hier niet voor het oprapen liggen is absoluut waar maar als je ze hebt betalen ze net zo goed alsniet beter als in het westen.

Mijn ouders en zus wonen vlakbij, ouders in Roswinkel en zus bij mij in het dorp.
de rest van mijn familie (oom en tantes) woont grotendeels in gelderland.
mijn schoonfamilie woont ook allemaal in drenthe.

Yeah het huis staat eindelijk op funda :D
http://www.funda.nl/koop/nieuw-amsterda ... rslaan-71/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 16:43

Pashon schreef:
met de banen ben ik het niet helemaal eens het aantal banen word grotendeels gebasseerd op het aantal inwoners tja dat de top functie's hier niet voor het oprapen liggen is absoluut waar maar als je ze hebt betalen ze net zo goed alsniet beter als in het westen.

Mijn ouders en zus wonen vlakbij, ouders in Roswinkel en zus bij mij in het dorp.
de rest van mijn familie (oom en tantes) woont grotendeels in gelderland.
mijn schoonfamilie woont ook allemaal in drenthe.

Yeah het huis staat eindelijk op funda :D
http://www.funda.nl/koop/nieuw-amsterda ... rslaan-71/

Wat een leuk huis zeg! :j Lijkt een beetje op die van mijn zusje aan de buitenkant :D

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:15

Wauw ook al zo'n leuk huisje. En dat voor die prijs zeker niet verkeerd.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:18

Mooi hoor! Ik dacht al, dat is niet duur voor Amsterdam......moest ff beter kijken :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:20

Nieuw Amsterdam...? Is wat anders :+ Of bedoel je dat met beter kijken? :P

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:23

Jup, ik moest ook ff zoeken, leek me namelijk best logisch als dat naast het 'normale' Amsterdam zou liggen :P.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:00

het ligt inderdaad niet eens in de buurd van Amsterdam ;) Heel veel mensen verkijken zich daarop.

Qua prijs zijn we zeer scherp geprijsd vanwege de nodige "haast" die het heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:17

Haha, afgelopen vrijdag hier de link van Funda gepost en kreeg net de stats van de makelaar. Jullie hebben er 80x naar gekeken die dag :D

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:23

Ik toch echt maar 1x, dus wie was die andere 79x :D?

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:48

Ik volgens mij 2 x dus nog 77 over.

Woensdag nog maar een weekje en dan krijg ik mijn sleutel.
Zenuwslopend en ik ben al zo slecht in wachten. Ik heb wel lekker 3 dagen vrij genomen (wo,do,vr) dus dan kan ik lekker 5 dagen door werken.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:04

ik was 3x
de andere heb ik niet op mijn geweten :P

pfuh wij hebben nog niks geen reactie of iets. maarja hij staat ook pas sinds vrijdag op internet, dus eigenlijk kan het ook nog niet maar die stille hoop die blijft knagen :o

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:09

En ik was het ook iets van 3x :') .

wij hebben ook nog niks van de makelaar gehoord.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:55

Morgenmiddag hebben we gesprek met de makelaar van die woning die ik op het oog heb. Begin nu al helemaal zenuwachtig te worden.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:04

Wat voor gesprek bedoel je? Heb je de woning al bezichtigd?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:08

O, spannend. Ook in Drenthe Mistral??

Ik ben op het werk in gesprek over contract, dus wie weet.......Solliciteer iig wel voor de zekerheid en mijn eigen mogelijkheden.
Eigen bedrijf wordt nog niet meegeteld.

Pashon, heb wel gekeken naar de link. Dat is een gewone eengezinswoning? Ik dacht eerst dat ik verkeerd zat en jullie ruimte bij het huis hadden, vandaar nog een keer aangeklikt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:42

de woning heb ik al 3 keer bekeken maar ik wil onder een speciale constructie gaan kopen en er zitten wat haken en ogen aan deze woning die ik eerst boven tafel wil hebben. Tijdens bezichtigingen hoorde ik nogal eens verschillende dingen. Maar goed morgen hoop ik meer te weten.

Superpony: Ja in Drenthe :D

Gelijk heb je dat je wel blijft solliciteren :j

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:50

Ok, dan zijn er wel een aantal bespreekpunten ja. Klinkt spannend allemaal.
Edit: mocht je twijfelen over bepaalde zaken waarvan de makelaar zegt dat ze goed zijn, of dat het zus en zo zit, is het misschien verstandig dit zwart op wit te vragen. Als het dan later niet blijkt te kloppen, heb je misschien nog een poot om op te staan.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:52

Ik vind het ook ontzettend spannend, het is een heel leuk huis maar kom je overeen qua prijs, hoe zit de vork in de steel qua perceelgrote enz. Dus er zijn idd genoeg dingen te bespreken die mogelijk ook nog kunnen zorgen dat het niet door gaat. Tijd begint hier wel te dringen om een andere woning te zoeken, ik moet in november hier weg.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:21

Spannend. Welk dorp?
Ik zou idd alles zwart op wit eisen.

Wij gingen naar een huis kijken wat een bowuval is, maar met een interessante kavel en die makelaar was heel eerlijk over de slechte staat en grote verbouwing.
Makelaar bij huis 2 wilde graag snel en dingen wegstoppen. Ik vind een meterkast even bekijken als het huis als goed en bewoonbaar wordt verkocht wel belangrijk. Net als een plaffondplaat die ik slecht vond en hoe makkelijk hij daar over deed, of de nieuwe kozijnen die al nat geregend waren, zonder dat ze een beschermlaag hebben, heel zonde. Maar hij wilde verkopen met nieuwe kozijnen en ik vond dat het slecht onderhouden was. Lastige vragen of opmerkingen had meneer weinig geduld voor.

Vroeger heb ik niet die ervaring gehad met makelaars van de woningen die we toen bekeken hebben.

Ik blijf idd solliciteren, omdat ik graag iets anders zou willen. En ook of ik niet weet of ik een vast contract krijg waar ik wat mee kan. Ik moet hier maar blij zijn als ik al iets vast krijg. Natuurlijk is dat nu wel zo en in het NOorden helemaal wel, maar toch...........

Ik dacht overigens ook dat het met de banen zou meevallen. Iedereen zei dat het hier slecht was, maar ik dacht ook, werk naar aantal inwoners en dat zijn er gewoon minder, maar dat is toch niet helemaal waar. In het o, zo volle Almere met 180.000 inwoners ( destijds dan ) kon ik zo overal terecht en nog springen ze daar om ( goed ) personeel. Veel meer wisseling ook dan hier als ik het zo bekijk.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:17

Ik meld me ook :D

Mijn vriend en ik hebben besloten om zijn huis te verkopen (ook in Drenthe) en samen wat te gaan kopen.. Vind het heel spannend..
Nadeel is natuurlijk dat we eerst ons huis kwijt moeten, afwachten hoe lang dat gaat duren...

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:32

superpony, dit is een gewone eengezinswoning. heb momenteel onze paardenbende bij mijn ouders staan. Daarom gaan we ook verhuizen dat we de boel aan huis krijgen.

Jolien waar woon jij dan?

Wij zitten er ook mee dat we eerst moeten verkopen en dan pas wat weer kunnen kopen.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:35

In Vries, tussen Assen en Groningen..
Dus als iemand nog iemand weet die daar een huis zoekt (geheel verbouwd in 2006) met 2 slaapkamers + grote badkamer + kamer voor wasmachine ed... haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:42

Waarom gaan jullie hier niet samen wonen als ik vragen mag? En waar willen jullie heen?