[Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: [Centraal] Voor alle vragen over MSN / Hotmail - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:47

Bij mij ook hetzelfde geval maar dan met sommige websites waar ik lid van ben, erg ergerlijk! :(

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:31

met websites ligt het waarschijnlijk sowieso aan je cookieinstellingen, dan heb je ingesteld dat je browser alle opgeslagen cookies moet verwijderen na afsluiten of hij slaat ze uberhaupt niet op, dus dan moet je even kijken bij je internetopties.

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 21:44

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Iedere keer als iemand mij vraagt voor een videogesprek en als ik dan accepteer zoekt de webcam verbinding, dan brand het lampje van de webcam ook, maar dan gaat hij ook na een kleine 30 sec ongeveer weer uit waarbij ik de foutmelding krijg met deze code: (0x0)
Hier heb ik eerder nooit last van gehad.
Maar als ik iemand vraag voor een videogesprek dan gaat het hetzelfde als wat ik net schreef maar dan krijg ik deze foutmelding: (0x8ac70907)

Ik heb msn en m'n pc al een paar keer opnieuw opgestart maar het lukt gewoon niet. Ik heb windows 7 met logitech webcam 250. Weet iemand waar het aan kan liggen?

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:05

Weet iemand of je nog ergens msn 9.0 ofzo kan downloaden? Want die Msn 2011 is echt vreselijk, ik irriteer me er helemaal dood aan. :oo

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:11

paar pagina's terug staat de link! ;)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:12

Aaaaaah, super! :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 01:39

Ingeeu schreef:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Iedere keer als iemand mij vraagt voor een videogesprek en als ik dan accepteer zoekt de webcam verbinding, dan brand het lampje van de webcam ook, maar dan gaat hij ook na een kleine 30 sec ongeveer weer uit waarbij ik de foutmelding krijg met deze code: (0x0)
Hier heb ik eerder nooit last van gehad.
Maar als ik iemand vraag voor een videogesprek dan gaat het hetzelfde als wat ik net schreef maar dan krijg ik deze foutmelding: (0x8ac70907)

Ik heb msn en m'n pc al een paar keer opnieuw opgestart maar het lukt gewoon niet. Ik heb windows 7 met logitech webcam 250. Weet iemand waar het aan kan liggen?

heb je misschien onlangs een nieuwe versie van windows geïnstalleerd? Bijv. van Vista naar 7? Het kan zijn dat de drivers van je webcam verouderd zijn, als het goed is kun je op de website van logitech of de website van je pc (merk) nieuwe drivers downloaden en installeren.
Als het programma echt puur in msn zit zou ik toch voorstellen om msn even opnieuw te installeren

edit: overigens is het bij mij precies andersom, mijn webcam doet het alleen nog via msn en via 'mijn documenten', maar niet meer als programma op zichzelf. Mijn pc is te oud om nog drivers voor te kunnen downloaden via de acer site, dus daar zit je dan.. :P

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 02:22

Kun je msnmessenger uitschakelen als je bij hotmail je mail opent?
Ik vind het zo hinderlijk :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:20

ja, dat staat ook al op de vorige pagina uitgelegd, of die daarvoor. Rechtsbovenin naast je naam staat een pijltje, als je daarop klikt krijg je een menu'tje en als je dan op 'afmelden' klikt meldt hij af, maar laat hij msn wel gewoon aanstaan (mocht dat aan staan) en meldt hij zich ook niet automatisch weer opnieuw aan.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 17:58

Hai, ik heb ook een vraagje... Ik heb dit nu al 2x gehad.. Dat iemand me wil toevoegen als vriend op msn, maar het niet overkomt..

Ze voegen me gewoon toe met het juiste e mail.. Maar ik krijg daar geen uitnodiging van ofzo.. Dus ik kan ze ook niet accepteren in mn msn lijst... Dan moet ik eerst hun zelf uitnodigen en dan gaat het wel goed..?

Weet iemand hoe dit kan??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:01

Weet iemand of je msn nog wel bij de ander zichtbaar blijft als je diegene verwijdert en blokkeert? Dus dat ze je foto zien en of je dus online bent?

Ik heb overigens steeds met deze nieuwe MSN versie dat elke keer als msn/hotmail even de verbinding verliest, mijn schermafbeelding weg is en ik die dus opnieuw neer moet zetten en dit was voorheen nooit zo.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:04

Sjorsie: Ik heb gewoon nog windows live messenger, en daar gebeurt het ook :j

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:09

kun je ook ergens een klacht indienen op msn???? via mail?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:10

of telefoon?

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:41

Kan iemand mij helpen?

Ik wil men vriend toevoegen op msn heb ik dus gedaan, Hij mij toegevoegt.. we krijgen allebei geen uitnodiging.. hij staat wel in de lijst maar offline.. insgelijks hij bij mij.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:39

Ik heb werkelijk geen idee hoe dat zit met die contactpersonen, dus ik kan je niet helpen, sorry...

Ik wil mijn hele msn eraf. Ik voel me serieus blond maar zou niet weten hoe dat moet... :o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 11:32

Bij mij loopt steeds hotmail vast, iemand enig idee?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:12

sjorsie schreef:
Weet iemand of je msn nog wel bij de ander zichtbaar blijft als je diegene verwijdert en blokkeert? Dus dat ze je foto zien en of je dus online bent?

Ik heb overigens steeds met deze nieuwe MSN versie dat elke keer als msn/hotmail even de verbinding verliest, mijn schermafbeelding weg is en ik die dus opnieuw neer moet zetten en dit was voorheen nooit zo.

nee, als je verwijdert EN blokkeert in elk geval niet :) blokkeren houdt namelijk automatisch in dat de ander je status niet meer kan zien. Alleen verwijderen houdt wel in dat de ander jou nog kan zien, maar jij diegene niet meer.

TurdusMerula schreef:
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat zit met die contactpersonen, dus ik kan je niet helpen, sorry...

Ik wil mijn hele msn eraf. Ik voel me serieus blond maar zou niet weten hoe dat moet... :o

ik ga er even vanuit dat je windows 7 hebt, en anders moet je even puzzelen.. zal niet veel verschillen.
Ga naar start > configuratiescherm > programma's > een programma verwijderen
hier in de lijst Windows Live Messenger of Windows Live nogwattes (alles met windows live) zoeken en deze verwijderen :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 22:13

hotmail loopt hier overigens ook steeds vast, krijg erg vaak de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt of dat er een time-out was in de server oid. Gewoon even wachten en dan nog een keer proberen, kan ook aan je eigen internetverbinding liggen, de snelheid daarvan. Hier loopt alles sowieso vast als ik bijv. hyves open heb staan, dat is wel zo'n strontlangzame website..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:36

Ik heb continue spam in mn ongewenst post zitten. Ik word er onderhand erg moe van. Heb al diverse keren mijn pc ondersteboven gekeerd. Ik bezoek geen sites waar dit vandaan kan komen en toch word ik ermee dood gegooid. Kan iemand mij helpen?

Het is serieus nog nooit zo erg geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 21:55

Ik keek laatst een oude film, en daar hadden ze de MSN met de icoontjes rechts ipv link. Oh de nostalgie. Ik wil hem zo graag terug, maar iemand enig idee welke versie ik bedoel?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:47

@Manegepaard: de schermafbeeldingen bedoel je? Dat is sowieso een versie van voor 2009, dus denk dat als je googlet naar msn 2008/2007 of iets in die richting dat je er dan wel komt :)

@IndianLady: om welke afzenders gaat het? Als het zeg maar dingen zijn zoals.. weet ik veel, gamekings ofzo (weet niet of dat iets is maargoed), kan het ook zijn dat je je daar ooit eens hebt aangemeld voor iets, en dat je daar nog mail van krijgt. Dan moet je dus kijken of er ergens in de mail een link staat om je daarvoor af te melden. Verder kan ik niet met zekerheid zeggen wat je aan spam kunt doen, volgens mij bijster weinig behalve niet openen en weggooien.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:01

Nee het varieert van CNN tot enlargementads :+

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:58

wat typisch.. misschien google eens om raad vragen? Ik zou het zo niet zeker weten namelijk, wat eraan te doen is

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:41

Ik heb nu sinds een paar dagen dat al mijn contactpersonen op offline staan, dacht ach gaat misschien wel over na een dag, maar niet dus, iemand die raad weet?