Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingeeu schreef:Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Iedere keer als iemand mij vraagt voor een videogesprek en als ik dan accepteer zoekt de webcam verbinding, dan brand het lampje van de webcam ook, maar dan gaat hij ook na een kleine 30 sec ongeveer weer uit waarbij ik de foutmelding krijg met deze code: (0x0)
Hier heb ik eerder nooit last van gehad.
Maar als ik iemand vraag voor een videogesprek dan gaat het hetzelfde als wat ik net schreef maar dan krijg ik deze foutmelding: (0x8ac70907)
Ik heb msn en m'n pc al een paar keer opnieuw opgestart maar het lukt gewoon niet. Ik heb windows 7 met logitech webcam 250. Weet iemand waar het aan kan liggen?
sjorsie schreef:Weet iemand of je msn nog wel bij de ander zichtbaar blijft als je diegene verwijdert en blokkeert? Dus dat ze je foto zien en of je dus online bent?
Ik heb overigens steeds met deze nieuwe MSN versie dat elke keer als msn/hotmail even de verbinding verliest, mijn schermafbeelding weg is en ik die dus opnieuw neer moet zetten en dit was voorheen nooit zo.
TurdusMerula schreef:Ik heb werkelijk geen idee hoe dat zit met die contactpersonen, dus ik kan je niet helpen, sorry...
Ik wil mijn hele msn eraf. Ik voel me serieus blond maar zou niet weten hoe dat moet...