Als je probeerd om het bestand af te spelen in een andere media player doet hij het dan?
Ik gebruik ook videora soms moet je trouwens gewoon de map toevoegen als hij het niet doet dan doet hij het ineens wel (heel vaag heb ik een of twee keer gehad). gewoon met map aan bibliotheek toevoegen dus.
Ik heb tijdje terug realplayer SP Converter gedownload, echt super! Kun je ipod-converten selecteren en als ie klaar is word ie geopend in itunes.
MelanieB
Geplaatst: 19-11-09 23:46
Moet je even gaan googlen.
Realplayer zelf is ook super handig. Naar youtube, en dan komt boven filmpje zo'n minivenstertje, met download knopje, dan download ie 'm, dan converten. Is zo klaar! Ideaal!
Ik heb een dvd hier liggen, die wil ik op me ipod hebben, kan ik dit voor elkaar krijgen? Hoe kan ik dit doen? of kan het helemaal niet?
Candace
Geplaatst: 22-11-09 15:15
Thomas schreef:
Vraagje:
Ik heb een dvd hier liggen, die wil ik op me ipod hebben, kan ik dit voor elkaar krijgen? Hoe kan ik dit doen? of kan het helemaal niet?
Heb hier toevallig laatst nog naar gekeken. Er zijn heel veel programma's waarmee je de dvd kan converteren naar iPod formaat, alleen kosten ze dus echt állemaal geld.. En als ze al gratis zijn kun je maar 2 minuten van je dvd converteren..