Maar mijn katten komen niet buiten.
Ik moet dus ook nog een hordeur laten plaatsen. Wil de deur wel open kunnen zetten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als je het gras niet wegkrijgt, omarm het en houdt het kort met een maaimachine. Eventueel wat kleinere bloeiende struikjes, of groenblijvers, of met interessante takkleuren of bladvorm in plukjes bij elkaar zodat je er nog omheen kunt maaien. Dan ben je eens per week/twee weken misschien 20 minuten bezig met maaien. Het hoeft natuurlijk geen perfect gazon te worden met alles strak in het gelid.

Ik heb al op het slotje gedrukt omdat ik dacht dat hij op de beveiliging stond maar dat was het niet. Als ik eronder kijk zie ik wel licht maar hij doet gewoon helemaal niets meer.
Kan dat komen doordat ik de stroom eraf gehad heb? 

Bellatrix schreef:Ik was gewoon 2 schuifjes vergeten. En ik had gewoon gelijk in de meterkast moeten kijken.
En vannacht weer niet gelekt. En nee ik weet niet wat ze gedaan hebben op het dak.
Bellatrix schreef:Op mijn vraag:
En hoe wordt de verdeelkast aangesloten?
Kreeg ik dit:Citaat:Deze vraag begrijp ik niet. In de woning is een groepenkaart waarop de bewoner kan zien welke groepen er zijn en wat er op is aangesloten.
Achterbuurman heeft mij geholpen en wilde ook al helpen met de tuin.