Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat zou daar mooi staan? Ik wil vooral wat meer kleur in huis maar het moet wel rustig blijven. We hebben hele donkergroene velours gordijnen. Had zelf bedacht om de bestaande groene

xPareltje schreef:Ik ben opzoek naar een pendel van 50 of 70cm maar ik kan er nergens een vinden. Weet iemand nog een winkel die die los verkoopt? Ik heb namelijk wel een lampenkap maar daar zit geen pendel bij.
Needje schreef:Mloes ik vind het juist mooi zo.
Extra kleur kan je ook toevoegen dmv accessoires. Kussentjes, plantenpotten enz.
Anders idd dat groen doortrekken. Ik denk zelf dat een andere kleur té bont wordt.
Maar goed. Dat is uiteraard maar 1 mening

noviceh schreef:Mloes, ik zou het raamkozijn achter de bank ook zwart maken. Dan zou ik in ieder geval de muur rechts van de groene muur en de muur achter de bank schilderen in een lichte taupe-, zand- of grijstint. Zelf zou ik ook de lange muur (naar de keuken?) meepakken, mits dit in de ruimte past. Ik hou dan ook niet van witte muren, veel te steriel. Lief dat jouw man meedenkt, maar oranje? Het kan wel mooi zijn, maar dat moet bij het huis passen. Bijvoorbeeld:
[ [url=m/ew2344.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jiNXkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
die lange muur loopt inderdaad door naar de keuken, misschien is het wel gaaf om juist die ook datzelfde groen te doen. Maar dat vind ik dan wel weer heel spannend, hoe dat zou staan. Ik vind meer kleur dus wel heel mooi, als het maar rustig blijft. Daarom is alles nu wit, beige, grijs en zwart 
Het ergste wat er kan gebeuren als de kleur van de muur tegenvalt, is dat deze nog een keer geschilderd moet worden. Laatst dus bij ons de muur in terracotta kleur, wat ik niet aanraad
Daar is de dag erna gelijk groen overheen gegaan.

DubbelFun schreef:xPareltje schreef:Ik ben opzoek naar een pendel van 50 of 70cm maar ik kan er nergens een vinden. Weet iemand nog een winkel die die los verkoopt? Ik heb namelijk wel een lampenkap maar daar zit geen pendel bij.
Zoek je een gewone pendel (die zijn bij alle bouwmarkten en lampverkopers te koop) of een trekpendel??
Die zijn iets moeilijker te vinden, maar worden nog wel gewoon verkocht. Zoek eens via google of g eens naar een kringloopwinkel.