Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dat is misschien nog wel het beste kerstkado van allemaal

) echt een boek laten maken van je schrijfsels, inclusief foto's, want je schrijft zo mooi. 
Het tafeltje staat heel mooi zo en de boterspatels zullen vast goed van pas komen.
Had echt even kippenvel.

Heel mooi ! Dank je wel voor het delen met ons
en wordt gewoon verlegen van al jullie lieve reacties op mijn harp liedje. Ik ben eigenlijk nog maar een beginner met zowel de harp als muziek in het algemeen. Maar het is leuk dat jullie het in ieder geval ook konden waarderen en ik het met jullie kon delen
kan mij voorstellen dat je Sander haast niet meer herkent, het 13 jaar geleden dat we uit Nederland vertrokken, de tijd vliegt.
Ik snap helemaal wat je bedoeld met dat harpspel. Nu is het zo, ik had niet zo kunnen spelen, al had ik gewild... maar gelukkig wil ik het ook niet
en vragen staat vrij.... maar je weet toch wel dat je eigenlijk een dame niet naar haar leeftijd kunt vragen
maar ik zal je tegemoet komen en het voor je omschrijven. Ik ben geboren in het jaar dat de Berlijnse muur viel en in het jaar dat de rollende stenen alles zwart verfden kwam mijn man ter wereld. Succes ermee
, de weefstoel had hij nooit kunnen repareren zonder dat ik het gezien had, die had ik gelijk gemist van zijn vaste plekje... maar ben heel blij met mijn tafeltje.
Prairy schreef:Even Google geraadpleegd
https://home.bravenewbooks.nl/
Dit is er eentje waarbij je zelf een boek kunt uitgeven
en wat een mooie, bijzondere levensweg heb jij gekozen.