Mooi vooruitzicht Plukje, dat is straks als het harde klussen waard geweest

Nymeria, moeilijke zoektocht als ik het zo lees. Pff. Al een flinke tijd op zoek ook toch? Zakt je moed dan niet een beetje in de schoenen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leeslampje schreef:rina schreef:Spannend Leeslampje. Wanneer hoor je wat?
Bod moeten we rond het middaguur doen, dus ik hoop morgenmiddag ook meteen iets te horen
ClaudiaHS schreef:Hadden jullie geen glasvezel dan?
Dit hebben ze vorig jaar bij ons aangelegd en sinds 17 Feb hadden we ook internet.
rina schreef:En Electra goed geslapen??
Oja en grijnzzzzz hele zware grijnz. Ik had wederhelft te pakken van de week. Net nu we een huis gekocht hebben staat er van de week op Funda een nieuwe (Nieuw Schoonebeek) met 1,7 Ha. Heb em die doorgelinkt van zal je zien heb je net het voorlopige koopcontract getekend komt er 1 die makkie binnen budget is te koop. Dacht hij toch echt dat ik die liever zou hebben dan wat we nu gekocht hebbenEnigste voordeel van die in Nw. Schoonebeek is dat hij dichter bij mijn moeder is. Voor de rest neuhhh hele drukke laagvliegweg. Nat daarzo, en echt. Ik kom uit die hoek en dat is altijd al het natste stuk Drenthe geweest. En dan mag dat wat we nu gaan kopen duurder zijn, het heeft veel meer mogelijkheden ook voor de toekomst. Maar het was te grappig hoe hij erin trapte
![]()
DubbelDun schreef:Duidelijk geen dieptewerking op die foto te zien
Ze hielden wel van een kleurig interieur
Ryder schreef:Spannend Vjestagirl! Leuk huis!
Tip als dat een houtkachel is: check even of de schoorsteen wel recent geveegd is. Vrijwel alle opstalverzekeringen (verplicht bij een hypotheek) sluiten brandschade uit als de schoorsteen langer dan een jaar geleden geveegd is. En ervaring leert dat niet iedereen dat weet.
Kosje4 schreef:Vraagje
Mijn vriend en ik hebben geen geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract
Dit is wel handig omdat wij een huis gekocht hebben
Wat raden julie aan
Samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap?
Wij hebben geen idee wat ook echt. Het verschil is en beste
Google komen we niet ver mee lees elke x wat anders