Jtragter schreef:Wat ik ook weleens doe is dat ik vlees koop met 35% korting (vaak de laatste dag) en dan leg ik dat in de vriezer. Sowieso is op vlees echt heel veel te besparen door naar de Aldi of Lidl te gaan en door vlees met de folderaanbiedingen te kopen.
Had vandaag trouwens pangasiusfilet van de Jumbo uit de vriezer. Ik vond het echt heel smerigWas wel goedkoop maar dus geen aanrader
Doe ik inderdaad ook wel eens, al wordt dat vaak ook afgeraden. Maar werkt perfect. Ik ben dan ook wel blij met mijn koel/vries combi met no-frost. Ik hoef 'm eigenlijk nooit echt te ontdooien, in tegenstelling tot een zeer oude vriezer bij mijn ouders eerder zonder no-frost.
Panga(sius)filet vind ik zelf eigenlijk 1 van de meest niets-zeggende, nergens naar smakende vis. Is volgens mij ook 1 v/d goedkoopste vissen. Die verwerk ik het liefst in wokgerechten of bijv. paella samen met wat andere witvis soorten als koolvis e.d.
Of lekker kruiden en er wat meer mee doen. Kibbeling en lekkerbekjes maak je 't liefst van Kabeljauw, maar als je 't goed doet kun je er ook Pangasius voor gebruiken.