Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimmetje222 schreef:Beterschap voor de zieke hond - wat heeft hij?
vonneke schreef:Hier op school zijn ze verboden. We gieten ze direct leeg als we er kinderen mee zien.
Maar dat ouders het idd meegeven... Ik vind het dus ook echt geen zuipen, tanden vallen spontaan uit je mond.
Sporadisch drink ik het als ik snachts in de kroeg moet werken. Soms krijg ik dan een inval tegen 0100 en dan helpt een bodempje RedBull wel!
Maar dat moet toch zooi zijn als het je over je slaap tilt?
Marley schreef:[naam] schreef:Hier op school zijn ze verboden. We gieten ze direct leeg als we er kinderen mee zien.
Maar dat ouders het idd meegeven... Ik vind het dus ook echt geen zuipen, tanden vallen spontaan uit je mond.
Sporadisch drink ik het als ik snachts in de kroeg moet werken. Soms krijg ik dan een inval tegen 0100 en dan helpt een bodempje RedBull wel!
bij ons ook verboden maar ja wat ze buiten in de pauze doen is helaas lastig te controleren![]()
heb ook al menig blikje leeggegoten en ouders geïnformeerd, maar ja als die geld meegeven ipv een fatsoenlijke lunch + pakje drinken dan kunnen ze alsnog kopen wat ze willen en dus lopen ze buiten met een Turkse pizza en energiedrank. Al zie ik het laatste wel steeds minder, maar ja dat zullen ze dan wel om de hoek doen waar wij het niet zien
vonneke schreef:Hier op school zijn ze verboden. We gieten ze direct leeg als we er kinderen mee zien.