Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
viefdepief schreef:Aaah oke, dan heb ik niks gezegd. Leuk dat iedereen er zo enthousiast over was en dat je er zelf helemaal tevreden mee bent is natuurlijk het allerbelangrijkste
Dus das een 3jaren plan denk ik.

Heb daarom de oude plinten van de keuken/slaapkamer/hal toch geschilderd en af te werken met plakplinten Kleur match mooi bij de deuren en kozijnen dus is verder netjes. In de woonkamer zitten ze er nu voor de helft tegen aan en mijn slaapkamer moeten ze nog. En dan voor de rest nog de plakplinten
) en plakfolie en dan ben ik klaar en hoop ik weekend erop over te kunnen! Moet wel werken laat-vroeg dus hoop grote dingen over te kunnen huizen en dan maandag/dinsdag eventueel zelf nog met de auto te rijden. Ben in ieder geval gestart met de eerste dzen in te pakken.
ja had net bij het inpakken eigenlijk ook gewoon zin om alles n te pakken en morgen te gaan, maarja dat gaat niet natuurlijk
Vergeet het steeds.
. ChantalSmook schreef:Manzano hoe ziet het er bij jou nu uit dan zonder plinten? bij mij is namelijk de muur echt afschuwelijk door de oude plinten. Wi ler niet in voordat die der tegenaan zitten.
ChantalSmook schreef:Ja dat scheelt ook wel ntuurlijk. Dit zijn de laatste dingen voordat ik erin kan. Wil ook echt niet gaan boren/zagen e.d. met al mijn meubilair straks. Heb der dan ook geen zin meer in. Kluswerk moet gewoon af zijn voordat ik erin ga.

) Maar m'n vriend vond het helemaal niets om tig gaten in de muur te maken... Nu had m'n buurman laatst een hekwerk geplaatst met van de planken boomstam. Vond dat super leuk. Nu hebben we zo'n plank ingekort, haken erop en een super leuke kapstok!

, en ik wil geen afzichtig spul meer in mn huis hebben