Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Niets in het huis zegt dat hij er woont, behalve de gang.

?
. Heb er inderdaad aan zitten denken om die brede vitrine weg te doen en dan zo'n boekenkast ervoor neer te zetten, maar weet dan niet waar ik mijn servies kwijt moet. Is van Blond Amsterdam, dus ook weer zonde om in een keukenkastje te zetten. 2 naast elkaar (1 vitrine en 1 boekenkast) vind ik niet leuk en past ook net niet op dat wandje, omdat ik met mijn dimmer zit. dat is nu ook het probleem met die brede vitrine.. En daarbij moet-ie dan wel in dezelfde meubelstijl zijn, hou zelf niet zo van al die verschillende meubeltjes.

(op zijn meest luxe). Komen we daar 2 dagen later dat ze die deuren exact hetzelfde als showroom model hadden liggen. Nu waren we totaal voor beide inbouwkasten (incl. bijkeuken) net geen 1000euro kwijt. 

rowo schreef:Met die schuifdeuren hebben wij heel veel geluk gehad. Uit laten tekenen bij de Hubo, inclusief inbouw: 3000euro(op zijn meest luxe). Komen we daar 2 dagen later dat ze die deuren exact hetzelfde als showroom model hadden liggen. Nu waren we totaal voor beide inbouwkasten (incl. bijkeuken) net geen 1000euro kwijt.
@ Yv__ : zijn we mee bezig geweest, maar kwamen we niet uit met de verkopers. Nu wonen we 1 blok ernaast
edit: Kleur is van Sigma: 6324 B. Is officieel een kleur voor buitenverf. Is een soort leverkleur.

Vooral je keuken vind ik heel erg mooi