. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit echt langdurig gewerkt op de gewone iPad. Wel een paar keer kort op die van mijn ouders lopen klooien. Maar toen vond ik hem ook al snel zwaar worden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit echt langdurig gewerkt op de gewone iPad. Wel een paar keer kort op die van mijn ouders lopen klooien. Maar toen vond ik hem ook al snel zwaar worden.
Mayflower_ schreef:Ik heb 'm sinds eergister ook op 6.1.2 draaien, de batterij ging hiervoor wel érg snel leeg.![]()
Heb mijn Eiphone gistermiddag opgeladen, daarna vrij intensief gebruikt en de batterij staat nu op 90%. Heb het idee dat het wel opgelost is met de nieuwe update.
Wat versta jij onder vrij intensief dan?
Jorinda schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb 'm sinds eergister ook op 6.1.2 draaien, de batterij ging hiervoor wel érg snel leeg.![]()
Heb mijn Eiphone gistermiddag opgeladen, daarna vrij intensief gebruikt en de batterij staat nu op 90%. Heb het idee dat het wel opgelost is met de nieuwe update.
Dat red ik echt niet met vrij intensief gebruikWat versta jij onder vrij intensief dan?