apart die handdoeken idd, vraag me ook af wat je met al die handdoeken moet? Wij hebben niet eens een fonteintje op het toilet, haha.
Kentaro
Geplaatst: 26-01-12 21:19
VriendjeS?? Maar dat is wel ideaal ja! Is voor de badkamer zeker een leuk idee! Was laatst bij m'n collega haar nieuwe huis. Die heeft in de badkamer als handdoekenrekken een soort van bamboe ladders!!! Echt super gaaf!!
kentaro, voormalige vriendjes, één tegelijkertijd Als ik mijn handdoeken in mijn badkamer zou kunnen opbergen, passen er meer kleren in mijn kledingkast Alhoewel, volgens mij worden daar je handdoeken wel muf van!
BWPcookie
Geplaatst: 26-01-12 21:39
ik zie hier echt leuke dingen voorbij komen!
Kentaro
Geplaatst: 26-01-12 21:43
oohhh Mootje, en ze waren állemaal zo goed afgericht?? Wij hebben de handdoeken ook niet in de badkamer. Heb er een aparte kast voor.
Ik hen een kast van 2.0 bij 2.5m in de slaapkamer.... Extra kast past niet in mijn appartement Ik heb iig nog nooit druppels aan de verkeerde kant van de pot gevonden
Kentaro
Geplaatst: 26-01-12 21:48
M'n collega had al de handdoeken op rolletjes in een kast in de badkamer. Zag er wel heel leuk uit en je kon er aardig wat kwijt zo!
Maar gaat dat niet muf ruiken, want de badkamer is namelijk best vochtig?
Kentaro
Geplaatst: 26-01-12 22:00
Zij zegt van niet. Uiteraard ligt niet haar hele voorraad daar (al ben je maar een gedeelte uit je kledingkast kwijt ) en dan ligt het er natuurlijk geen weken!
MMIDV
Geplaatst: 26-01-12 22:01
grappig dat handdoeken rek maar veel handdoeken kun je dan niet kwijt in de badkamer, in de wc vind ik het vrij nutteloos Ik heb ze wel in de badkamer, muf worden ze niet.... iedere week zijn alle handdoeken wel gebruikt en ze worden op 60 of 90 graden gewassen
Mootje
Geplaatst: 26-01-12 22:03
Ik heb laatst allemaal nieuwe handdoeken gekocht, vroeger had ik er maar 4 Erg onhandig als er nog een tweede persoon handdoeken vies maakt! Mar, hoeveel handdoeken heb jij? Mijn badhanddoeken zouden makkelijk in dat rek passen Ik heb er maar 8!
Nic
Geplaatst: 26-01-12 23:03
Ik, en mijn ouders ook, heb al jaren de handdoeken in de badkamer en ze zijn nog nooit muf geweest Ze worden wel muf van te langzaam drogen na het wassen, of te lang in de wasmachine liggen.
Ik zag laatst op pinterest een soortgelijk rek, vond het meteen leuk. Ik kan trouwens de zoekfunctie niet meer vinden op pinterest
M'n collega had al de handdoeken op rolletjes in een kast in de badkamer. Zag er wel heel leuk uit en je kon er aardig wat kwijt zo!
Hebben wij ook zo! Word niet muf hoor, tenminste, je moet je badkamer wel luchten, bij ons staat er altijd een raampje open en laat ook de deur altijd even open.
Ik heb geen raam in de badkamer Ik heb wel altijd mijn mechanische ventilatie aan op standje 2, dus ik heb geen last van een muf ruikende of vochtige badkamer (gelukkig).... Een ding weet ik wel, in mijn volgende huis wil ik een badkamer met een raam (en een bad)
Vandaag voor 't eerst in mijn appartement geslapen
Kentaro
Geplaatst: 27-01-12 11:00
Ik vind het eigenlijk een must in een badkamer, een raam! Maar het kan helaas niet altijd. Wij hebben er in ons nieuwe huis gelukkig wel een (én een bad )
Ja vind het ook prettig een raampje. Lekker fris. In het huis van mijn ouders hebben ze zelfs een balkon deur in de badkamer die open kan. En een raam . En dan ook nog ventilatie.
Grote ramen, of een frans balkon in de badkamer hoeft voor mij ook weer niet... Ik ben geen exhibitionist Mijn ouders hebben een raam van 30x70 met een bovenraampje, mooie maat!
Hier ook geen muffe handdoeken in de badkamer. Ik doe wel altijd de nieuwe handdoeken onderop leggen zodat ze zeker allemaal aan de beurt komen en op tijd weer in de was gaan.
Nic
Geplaatst: 27-01-12 14:44
In mijn vorige huis zat mijn ieniemienie douche onder de trap... Waar andere mensen de kelder hebben dus. Daar had ik plaats voor een rekje met rolletjes handdoeken. Want ondanks de grote woonkamer was de rest vrij klein en had ik nergens efficiënte bergruimte.
Met de verbouwingen nu wonen we op zolder en hebben we geen washandjes en handdoeken enzo in de douche omdat die nog geen bergruimte heeft, maar ik vind dat zwaar irritant, ik grijp telkens mis. Bij mijn vriend zijn ouders heb ik ook weleens onder de douche gestaan en na afloop bedacht: "wáár hebben die lui hun handdoeken eigenlijk?" Die hebben ze ook ergens anders (en ik weet nog steeds niet wáár! ) maar ik vind mijn handdoeken lekkerder ruiken dan de hunne