heb het fleece vest wat nu in de aanbieding is ook even gepast maar hoe doen jullie dat??
Ik had een maatje S en daar zwom ik nog in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deedee19 schreef:BrankaZ schreef:Volgens mij een cadeaupakket samengesteld uit cadeautjes gekocht bij de Action.
Toevallig laatst voor een vriendin gedaan. Ze is altijd in de zomer jarig en ik dacht ik zal eens origineel doen en geef haar een winterpakket
Nepuggs, lekkere deken, mokjes en een pakje voor warme choco. We waren de hit van de dag
Ik zag bij de 100 nieuwste artikelen de ziki herenonderbroeken weer staan. Manlief weer blij
Weet iemand of ze ook headsetjes hebben om bv mee te kunnen skypen?
d0nnaa_dan schreef:Sannert, dat is nou fijn!
Even een vraagje, hebben ze bij de Action nou ook van die opbergboxen met deksel en sluiting?
Dan doel ik dus op zoiets: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... ctId=79018
Ik geloof niet dat ik ze er hebt zien staan namelijk, en Google kent ze ook niet. Bij de Xenos sowieso wel dacht ik.
trustHim schreef:deedee19 schreef:
Toevallig laatst voor een vriendin gedaan. Ze is altijd in de zomer jarig en ik dacht ik zal eens origineel doen en geef haar een winterpakket
Nepuggs, lekkere deken, mokjes en een pakje voor warme choco. We waren de hit van de dag
Ik zag bij de 100 nieuwste artikelen de ziki herenonderbroeken weer staan. Manlief weer blij
Weet iemand of ze ook headsetjes hebben om bv mee te kunnen skypen?
ze hebben hier wel regelmatig een koptelefoon met microfoon eraan, kost geloof ik 1.99, heb hem ook en doet het prima
silby schreef:maartje_h schreef:Dat zou ik zo even niet weten.. weet alleen dat er getailleerde zijn
Oh dan moet je ze maar tot morgen bewaren , wie weet kan je ze in ermelo wel aan iemand kwijt
Aan jou
yvonnedv schreef:Voor de mensen die van echte koopjes houden http://www.dealextreme.com voor allerlei gadgets
Ik lach mezelf helemaal gek, ik heb net 3 i-phones 4 32gb en nog wat accesoires gekocht voor .................... 120 euries incl.
One_Love schreef:Dealextreme is wel een serieuze webshop. Mijn vriend heeft er ook een keer wat besteld het enige nadeel is dat de verzendkosten erg hoog zijn en dat je moet betalen met een creditcard en die heb ik niet.
One_Love schreef:Dealextreme is wel een serieuze webshop. Mijn vriend heeft er ook een keer wat besteld het enige nadeel is dat de verzendkosten erg hoog zijn en dat je moet betalen met een creditcard en die heb ik niet.
Vaniddag ook even naar de action geweest en een hondenkoekjes blik gekocht die was echt schattig in de vorm van een bot met een puppy erop en wat kluifjes voor de hond.