Ik lees hier al een tijdje mee, leuk om al die foto's te zien van jullie huisjes!
Zou graag jullie ideeën willen horen wbt de kleur op de muur Ik zal straks wel wat foto's maken (als ik heb opgeruimd ) maar om een indruk te geven: Het gaat om de woonkamer, 5 x 5 m Zwarte bank plus zwarte hocker Een aantal witte meubels Een vloer die een lelijke kleur heeft maar daar gaan we niks aan veranderen (huurhuisje), van dat goedkope laminaat wat een beetje een oranje achtige tint heeft.
Nu hebben de muren in bruintinten, maar ik vind dat het ontzettend vloekt met de vloer... Plus dat het wel iets frisser mag!
Cruesli, wasmanden zijn van de xenos! Ze waren 20 euro per stuk. Je kunt ze wel in meerdere winkels kopen, vaak hebben ze ze in het zwart, grijs en wit sowieso.
Miep, poes verhuist in een mooie tas zo te horen!
Zag ook nog een hele mooie kamer voorbij komen! Super hoor, die stijl die je creeert
En tanecmeisje, zou het zo niet weten, misschien grijstinten..?
Cruesli, ook jij een super badkamer, mooie vloertegel wat ik zie via telefoon (laptop dood...) Super mooie raambekleding! Onwijs mooi. Wel prijzig zo te lezen en lastig schoon te maken dus? Moet je echt laten doen begrijp ik?
Destino, toppie je badkamer! Mooi met de decoraties, love it! hihi Zou zo een foto van je badkamer opslaan voor mijn ideeen voor nieuw huis tegen die tijd, mag dat? Huis wat we op het oog hadden is hem toch niet...dus rustig weer veder zoeken, geen haast we willen gewoon net een kamer meer voor los kantoor ipv combi met logeerkamer nu) en een tuin..
Geliif Ilona, wat een onwijs lief kamertje! Zou het niet in eigen slaapkamer kiezen maar ligeerkamer vind ik wel weer onwijs leuk om totaal iets anders te doen.
Ik begin lichtelijk ongeduldig te worden, door dit regenweertje wil ik mijn bank nuuuuuuu hihi. Nog 6 weken maximaal gedult zo ongeveer.
Heb onwijze klus/herinricht drang hahaha
Mootje
Geplaatst: 23-07-11 18:29
Ik ben ook van grijs, heb het in allerlei gradaties Vandaag 4 supermooie kussens gescoord: 70% zijde, metalic grijs en roze nu alleen nog twee fluwelen grijze van de IKEA en ben dan weer klaar met de kussens. Had ook nog mooie gebreide gezien, maar die zagen er in de winkel al smoezelig uit... Verder heb ik mij heel goed in weten te houden, want ik had nog een mooi schilderij gezien en een etagiere Bloemenwinkel was dicht ivm vakantie, jammer! Dan maandag maar even bij mijn werk naar de bloemenwinkel.
hier ook het halve huis grijs..... klinkt goed Moo! foto's!
ik ga op zoek naar behang in de kleur grijs/roze, zelfde als de verf in keuken/toilet en dat wil ik in de slaapkamer... vriendje weet dat nog niet, maar die haal ik wel weer over hahaha
nu iets heel anders, op zoek naar een tapas restaurantje voor vanavond.... valt nog niet mee jullie tips? wil iets goeds.....
en nu vroeg ik me iets af. ik heb 2 Hemnes boekenkasten, die wil ik gaan krijtverven..en wat me nog mooier leek, is er een deur/glas voor te maken... iemand enig idee hoe ik dat aanpak..en of het uberhaupt kan? of andere mooie ideetjes om ze dicht te maken?
Sanne, tuurlijk mag dat Jammer van het huis! Hoeveel kamers willen jullie erin hebben? En balen he van het weer?!
Mootje, klinkt goed die kussens!
Marley, in Utrecht ken ik wel wat leuke tapasrestaurantjes, in Rotterdam niet En ben toch al te laat Heb je nog een leuk restaurantje kunnen vinden?
Darkchrystal, sorry heb echt geen idee!!
Mijn ouders zijn gisteren op vakantie gegaan, dat houdt voor in; 2 weken niet klussen Of naja, kleine dingetjes doen, wat verven, tuin schoonmaken etc. Ben wel blij met die weekjes 'rust', weer naar mn verzorgpaardjes, avondje bankhangen, heerlijk!
nee hoor destino, niks te laat! we hebben maar iets te eten hier beneden gehaald dus lekkere/goede/leuke tapas restaurantjes zijn nog altijd welkom
ik heb ook echt geen idee darkchrystal.... het verven zal vast wel kunnen maar hoe je er glas in gaat krijgen..... geen idee
een beetje rust tussendoor is best lekker! zeker omdat jullie zoveel in korte tijd hebben gedaan, dat zal hard werken geweest zijn
tanec_meisje
Geplaatst: 25-07-11 17:29
Ik heb eens even wat foto's gemaakt van ons huisje! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden De muren van de woonkamer wil ik graag in n andere kleur, maar ben er nog niet uit wat het moet gaan worden.. Dus als iemand suggesties heeft
Chantal, mooi..sla ik je foto op hihi. We willen 4 slaapkamers en dan klein kantoortje en gewoon prima maat voor bed en kastje voor logeerkamer. En dan een ruime woonkamer met aaliggende open keuken. En vooral tuin hihi. Dus best wat kamers ivm kids haha. Zeker te vinden maar meeste is net niet fijne indeling enzo. Qua budget kunnen we redelijk wat als het waard is hoor.
Tanec, lief huisje!
Darkchrystal, dat kan wel. Ben je beetje handig met hout? Als je wat standaard glasmaat haalt bij glashandel kan je zelf deurframe maken en je glas erin leggen en dus afwerken met die dinges naja latjes hout die je glas vast zetten...haha naam kwijt...en dan schaniertjes hoppa haha En anders zijn er geloof ik toch wel die deuren bij ikea met glas desnoods van andere kast met mogelijk zelfde maten qua hoogte en breedte? Succes!
@SanneVD:ik ben zelf helemaal niet handig maar misschien wil vriendlief het wel doen. Op de Ikea site had ik gekeken, vond inderdaad deuren maar niet met dezelfde afmetingen..
Kun je geen wielen onder de tafel maken, of klossen ofzo? Ik weet niet wat voor soort tafel het is, maar mijn ouders hebben een hele lange tafel en die staat op grote wielen, dat staat eigenlijk wel heel leuk. Maar is natuurlijk ook wel afhankelijk van de stijl van de tafel.
foto is helaas niet heel duidelijk, komt van mijn mobiel af.. Wieltjes eronder zetten is idd ook nog een idee..
Destino
Geplaatst: 26-07-11 11:00
Tanec, leuk huisje.
Sanne, logisch ja dat je voor de kids die kamers nodig hebt! Maar inderdaad je moet net dát huis tegenkomen dat je helemaal aanspreekt! Hopelijk lukt het snel!
Mootje, erg leuk ingericht! Vind dat behang met dat streepje ook erg leuk! En jullie hebben best een ruime keuken ofniet?
Geen idee maartje, wat mooi is.. Poten afzagen zou ik ook niet zo snel doen..
Dat is wel een tafel die wielletjes kan hebben denk ik, die koop je voor een paar euro bij de bouwmarkt. Ook nog makkelijk als je een keer wilt verplaatsen... Alleen is de vraag dan of je niet te laag zit en bijv. last van je rug krijgt. Maar als je wielen eronder zet kun je die weer makkelijk verwijderen zonder dat je het verder ziet, dus dat is te testen.
maartje_h
Geplaatst: 26-07-11 11:06
F
Laatst bijgewerkt door maartje_h op 01-03-24 07:09, in het totaal 1 keer bewerkt