Nadia schreef:IKbenEllen schreef:Weet iemand waar ik de map ringtonen kan vinden op computer in i tunes? Ik heb 2 als het goed is goede ringtonen maar krijg ze niet geïnstalleerd ...
Correct me if I'm wrong, maar zonder jailbreak/apart progje kan je geen eigen ringtones instellen.
Als je ze koopt in de store wel!
capopjekop schreef:Volgens mij kan dat alleen met muziek die je via itunes hebt gedownload? Las op internet iig dat je hem moet jailbreaken voordat je hem ook als iphone kunt gebruiken enz.
Je kan hem zowiezo als iphone gebruiken tis een iphone

x_Lys Via de winkel was je sneller geweest denk ik....
x_Lys schreef:Nou ik had eerst zoiets, ik heb toch al een iphone dus ik hoef hem niet perse heel snel. Maar nu ben ik er wel klaar mee. Ik weet helemaal niet of het nummer overzetten is gelukt, of het abonnement opzeggen is gelukt en wanneer dat stomme ding enigszins komt. Wil hem gewoon NU!
Winkel was t sleutelwoord wist je gelijk of alles goed gegaan was

capopjekop pas je op dat je met dat tijdelijke nummer geen dure kosten maakt!
Die tijdelijke nummers zijn meestal 0 euro abbo s en dan betaal je alles buiten de bundel zeg maar...
Je moet pas je nieuwe sim erin steken als je nummer echt is overgezet!
capopjekop schreef:Maartje__ schreef:
Jup, ik ben een jailbreak fan, zowel m'n ipad2 als m'n iPhone 4s staat een jailbreak op
Kan dat ook fout gaan? Of kun je dat redelijk safe als iphonenoob doen?
Tis dan wel pech garantie weg dat je dat niet vergeet....
Amy77 schreef:Oooh jongens, jullie moeten me echt ff helpe hoorIk heb een Iphone 4 en waar in hemelsnaam zit de accu?
De wekker hangt al een uur vast en kan mn toetsenbord niet meer van vergrendelen halen en de uitknop doet het ook eventjes niet meer..
Je kan niet bij de batterij....