Ik ga vanaf morgen weer flink meelezen, heeft even op een heel laag pitje gestaan

Dinsdag voor de tweede keer naar een huis kijken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
marquez1 schreef:nou we moeten er maar een nood blad in maken van mdf platen of zo iets, zodat ik in ieder geval kan koken. maar de rest kan dan dus ook niet afgemaakt worden; de tegeltjes kunnen niet gezet, het spachtelpoets daarboven niet, en de schouw die om de afzuigkap komt kan niet worden gemaakt.
Dus dan zit ik nog in de rommel als ik er éénmaal in zit
Belachelijk dat dat allemaal zo lang moet duren?

haha. Heb me werkelijk waar de pleuris gesjouwd gisteren, al die zooi moest natuurlijk ook naar beneden de container in. Pffffrt, voelde m'n rug & armen gisteren wel hihi. Gisteravond tegels uitgezocht voor in de badkamer. Voor op de vloer middengrijs grote tegel (60x60x) en een strakke witte tegel voor tegen de muur. Moet nog even mozaïek uitzoeken, want achter de douchekraan en tussen de twee wasbakken wil ik een strook mozaïek van boven tot onder om het geheel wat meer smoel te geven

Heb al een heleboel gave dingen en ideeen voorbij zien komen!
Nu alvast een beetje spulletjes aan het weggooien en langzaamaan beginnen met pakken. Meubels hoeven gelukkig weinig verhuisd. De grote dingen (bank, eettafelstoelen etc) zijn nieuw gekocht dus worden lekker bezorgd.
Weet iemand nog van wie deze trap was? Dan kan ik de foto namelijk aan vriendlief laten zien en even op hem inpraten dat wij het ook zo moeten doen
GAAF!