Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 06:07

Ik zou voor de S3 mini gaan, zo mini is ie niet.
Moet gewoon een hele goede telefoon zijn!

Oke, telefoon die ik had gezien is echt niet normaal groot :') groter dan S3

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 09:19

Mag ik wat vragen?

Hebben jullie weleens een mobiele telefoon op marktplaats gekocht?

Onze twee Iphones zijn laatste allebei gejat tijdens een inbraak thuis. Ik ben ondertussen al weer in het bezit van een nieuwe Iphone aangezien die van mij net 6 weken oud was en dus had ik die verzekerd.

De Iphone 4 van mijn vriend (de oude van mij ) was echter niet meer verzekerd en hebben we via de inboedel teruggekregen. Maar dan moet je dus zelf op zoek naar een nieuwe telefoon en ik heb er geen nieuwe voor over eigenlijk :o want zo veel gebruikt hij het niet......
Maar goed zijn Simonly abbo loopt lekker door zo maar zonder dat er gebruik van gemaakt.

Nu zag ik op Marktplaats wel een aantal Iphones staan hier in de buurt maar op de één of andere manier vertrouw ik het nooit zo.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 09:54

Ik heb wel enkele oude telefoons verkocht via marktplaats.
Grootste tip die ik je wil meegeven is het op te halen, te testen en van alle kanten te bekijken. Doen ze moeilijk, vertrouw je het niet dan laten gaan maar in elk geval langsgaan en zelf bekijken (in eigen hand, niet dat de verkopende partij 'tadaaaa' doet en je later met een andere wegloopt). Check ook imeinummers.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:20

Nee dat was ik idd ook wel van plan. Ik laat niks opsturen.
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat iemand in mijn omgeving zelf een Iphone overheeft :j

Wat moet ik checken aan de Imei nummers? Doosje met telefoon bedoel je?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:15

Doosje met telefoon. Er bestaan websites voor, desnoods Apple contacten erover.
En imeinummer op toestel checken binnen en buiten de deur om zeker te zijn dat je hetzelfde toestel meekrijgt (wisseltruc )
Handig is *#06# intoetsen in je kiesscherm, krijg je direct imei te zien.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:24

Oh dat wist ik niet! Dank je wel voor de tip :j

Zou toch raar zijn als ik ineens mijn eigen Iphone terug koop :+

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 07:21

Hé, heeft iemand hier ervaring met de galaxy S advance? Ik wil die namelijk volgende maand gaan kopen maar ik twijfel :)

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:18

ik zit met dezelfde vraag, kan hem heel goedkoop met abbo van hollandse nieuwe krijgen. S3 mini is toch weer wat duurder

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:33

Ik heb de galaxy S advance, wat wil je weten?

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 18:12

hoe bevalt hij XD hoe is de camera en het toestel in gebruik?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:18

Ik ga deze week een nieuwe telefoon halen. Twijfel tussen de Samsung S3 en de Sony Xperia V. Had eerst de Xperia Z in m'n hoofd maar die is toch wel erg duur en heel groot (ik vraag me af of die nog wel in m'n rijbroek past, en dat vind ik toch wel belangrijk als ik bijv. in het bos ga rijden). De Xperia V is wat kleiner, ook water- en stofdicht en goedkoper dan de S3 en Xperia Z. Maar de S3 is ook super mooi natuurlijk, en ik heb altijd goede ervaringen met Samsung telefoons gehad. Maar ook wel weer heel groot. Dus twijfel! Heeft er iemand een Sony? Hoe bevalt dat?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:49

Waarschijnlijk is er iets niet goed met de batterij van m'n telefoon. Dus hij moet waarschijnlijk binnenkort opgestuurd worden en dan ben ik 'm 3 weken kwijt. Daarnaast zou ik ook wel een kleiner/goedkoper toestel willen om mee te nemen op stap. Toch net wat makkelijker.

Iemand van jullie een idee wat een zo goedkoop mogelijke (kleine) simlockvrije telefoon is waar je mee kan bellen/smssen/whatsappen?
Camera, besturingssysteem en andere dingetjes interesseren geen moer in dit geval, het is puur dus een telefoon die klein en betrouwbaar is en waar whatsapp op kan. En gewoon een los toestel.
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken :+

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:08

Een samsung galaxy ace. Als je verder alleen wilt bellen, smsen en whatsappen is ie prima. Je moet er niet teveel apps op willen zetten want hij heeft niet zo'n goed geheugen..

Potverdikkie ik zit nog in een goed dilemma. Heb altijd gezegt als ik een nieuwe telefoon neem neem ik de Iphone. Nu zit ik een beetje prijzen te bekijken en kom ik op het volgende uit:
Iphone 4 €394
Iphone 4s € 568
Iphone 5 € 630
Samsung S3 mini €246 (maar ik vind hem echt heel lelijk :') )
Samsung s3 €389 (maar eigenlijk te groot)
HTC One S € 384

Wilde eigenlijk allermax €400 uitgeven. Maar de iphone 4, is die nog wel zo up to date na de 4s en inmiddels de 5? Als ik voor de 4s ga denk ik bijna van nou voor die 60 eurie kan ik ook wel voor een 5 gaan.
HTC lijkt me een leuke telefoon, maar hoor er niet even goede reacties over. De reacties van samsung zijn lovend...

Wat een verschrikkelijk luxeprobleem _O-
Laatst bijgewerkt door GaitMonster op 23-04-13 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:11

galaxy y of gio?
kleine galaxy modellen die het best goed doen! + whatsapp

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:34

GaitMonster schreef:
Een samsung galaxy ace. Als je verder alleen wilt bellen, smsen en whatsappen is ie prima. Je moet er niet teveel apps op willen zetten want hij heeft niet zo'n goed geheugen..

Potverdikkie ik zit nog in een goed dilemma. Heb altijd gezegt als ik een nieuwe telefoon neem neem ik de Iphone. Nu zit ik een beetje prijzen te bekijken en kom ik op het volgende uit:
Iphone 4 €394
Iphone 4s € 568
Iphone 5 € 630
HTC One S € 384

Wilde eigenlijk allermax €400 uitgeven. Maar de iphone 4, is die nog wel zo up to date na de 4s en inmiddels de 5? Als ik voor de 4s ga denk ik bijna van nou voor die 60 eurie kan ik ook wel voor een 5 gaan.
HTC lijkt me een leuke telefoon, maar hoor er niet even goede reacties over. De reacties van samsung zijn lovend...

Ik weet niet wat de toestelprijs is van de Samsung Galaxy S4, maar dat is weer de nieuwste Galaxy en heeft echt superveel mooie/gave/coole verbeteringen betreft de S3. Misschien kan je die ook nog aan je lijstje toevoegen? :+ Ik kan je vanaf volgende week een review geven, dan krijg ik hem binnen :):)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:50

GaitMonster, ik heb mijn 4S voor 375 euro gekocht.. Was een demomodel geweest in de winkel. Nooit gebruikt of geactiveerd, folie zat er nog op. Dat bedrijf heeft vaker demo iphones te koop. Ik kan de naam voor je opzoeken :)

madam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:08

hallo allemaal
ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden
me abonnement loopt over 4 maand af en mag nu al verlengen krijg ik er telefoon naar keuze bij.
maar krijg je die telefoon nu ook al of over vier maand dan pas ?
als het nieuwe abonnement in gaat.
hoop dat ik het beetje duidelijk omschreven heb
bedankt alvast

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:11

Bij mij ging mijn nieuwe abbo in op het moment dat ik verlengde. Dus dan krijg je ook meteen je telefoon

madam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 14:13

ok dankje wel voor je snelle antwoord :)
dan zal ik even keuze maken welke telefoon het word
zat te denken aan s4 of xperia z

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:14

8nnemiek schreef:
GaitMonster, ik heb mijn 4S voor 375 euro gekocht.. Was een demomodel geweest in de winkel. Nooit gebruikt of geactiveerd, folie zat er nog op. Dat bedrijf heeft vaker demo iphones te koop. Ik kan de naam voor je opzoeken :)

Gewoon een demo model die ze hebben kunnen laten zien/achter glas ligt of die zoals je tegenwoordig over ziet al wel deels gebruikt is?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 16:46

8nnemiek schreef:

Heb je de naam hiervan, als er niks aan is en je hebt hem zo goedkoop kunnen krijgen is het zeker eens de moeite waard.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:13

GaitMonster schreef:

Iphone 4 €394
Iphone 4s € 568
Iphone 5 € 630
HTC One S € 384

Ik heb zelf de 5, vader en schoonbroer de 4S, zusje de 4; vriendjelief een HTC.
Moet zeggen dat ik die van mij het allerfijnst werken vind. En qua prijs sja ... ik heb 'm hier simlock vrij gekocht en was er (incl hoesje en screenprotector wel) den 710-€ voor kwijt.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:36

Weet er iemand een goede telefoon voor €100?
En welke ervaringen je er mee hebt?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:40

Wat ben je van plan te gaan doen met je telefoon Klarinda?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:44

GaitMonster schreef:
Gewoon een demo model die ze hebben kunnen laten zien/achter glas ligt of die zoals je tegenwoordig over ziet al wel deels gebruikt is?

Die van mij was niet gebruikt, ik ben bij de winkel langs gegaan en die meneer heeft mijn simkaart erin gedaan en de telefoon geactiveerd. Vanaf toen ging ook de garantie pas in. Heeft alleen achter glas gelegen, want de beschermfolie zat er nog op met daarop het prijskaartje :Y) Ik ben er super blij mee :D Een 4s met 16 GB kost normaal meer dan 500 euro.