Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ffortuna schreef:Tja... hier (midden tussen Utrecht en het Gooi in) is weer veel werkgelegenheid en hier zijn de salarissen over het algemeen ook hoger... Dus overal is wat voor te zeggen.
Relaxed schreef:Hihi, ik hoor het vaker.. Vind het nog steeds bizar dat er zulke verschillen zijn in NL. Hier zijn ook appartementen voor onder de ton en zelfs tussenwoningen voor rond de ton.
Ook heb je vrijstaande woningen met grond voor 2 ton
calice schreef:Relaxed schreef:Hihi, ik hoor het vaker.. Vind het nog steeds bizar dat er zulke verschillen zijn in NL. Hier zijn ook appartementen voor onder de ton en zelfs tussenwoningen voor rond de ton.
Ook heb je vrijstaande woningen met grond voor 2 ton
dat is ook de reden waarom ik bij mijn vriend ben gaan wonen en hij niet bij mij, de woning die wij op het oog hebben staat te koop voor 239.000 , in de randstad (den haag) waar ik vandaan kom betaal je er al snel tussen de 350.000 en 400.000 voor
.
Pashon schreef:kopen?!!!
Staat helaas nog niet op funda daar is het wachten op, al vind ik het nu wel lang duren![]()
http://bentumdragtstra.nl/Nieuw-Amsterd ... enuID=1523
veerledec schreef:Pashon schreef:kopen?!!!
Staat helaas nog niet op funda daar is het wachten op, al vind ik het nu wel lang duren![]()
http://bentumdragtstra.nl/Nieuw-Amsterd ... enuID=1523
Kan het zijn dat ik niet kan 'doorklikken' op het huis? Of ben ik gewoon te blond...?
Pashon schreef:de salarisen maken mekaar niks hoor, of je nu de zelfde functie hier hebt of aan de andere kant van het land. CAO is landelijk bepaald dus het minimum is overal gelijk.
Het grote voordeel van aan deze kant wonen is de rust en vrijheid. toch ook grote sociale controle in de wijken.
en natuurlijk de luxe dingen zijn hier veel goedkoper, stalling voor het paard en dat soort dingen.
veerledec schreef:Kwestie van vraag en aanbod waarschijnlijk. In noorden/oosten zijn meer mensen dan 'leuke' banen, en dus heb je ook minder te eisen. Ik kom uit Zeeuws-Vlaanderen, heerlijk rustig en veel ruimte. Maar echt geen tot bijna geen banen voor hoger opgeleiden.